Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2020.48.xx

This site may earn commission on affiliate links.
*update* sta nu te laden na retour Oosterhout-Roosendaal. Warme batterij, ik sta alleen, SoC 20%. Zoals telkens komt hij niet boven de 45kW uit. Helaas geen fix dus.
Helaas... Maar je kan er van uit gaan dat dit de komende weken gefixt wordt software updates, Tesla heeft data van laadsesssies over de hele wereld nodig om de BMS beter af te stellen. Die is vooralsnog enorm geknepen omdat het om een nieuw type batterij gaat.
 
*update* sta nu te laden na retour Oosterhout-Roosendaal. Warme batterij, ik sta alleen, SoC 20%. Zoals telkens komt hij niet boven de 45kW uit. Helaas geen fix dus.

Heb je de filmpjes van Bjorn Nyland gezien waarin hij een Model 3 met de LG-accu test? Hij krijgt ook bij -20 graden nog een betere laadsnelheid. Bij 12:25 in het filmpje ongeveer 90kW. Bij de Ionity charger verder in het filmpje wordt het trouwens wel dramatisch laag, maar daar ligt het waarschijnlijk aan de lader.

 
  • Like
Reactions: Roberto-NL
Ik zag gisteren tot mijn verrassing een nieuw feature dat er al sinds 2020.48.25 in zit. Stond wel in de release notes maar daar had ik blijkbaar overheen gelezen: The next turn will now appear above the visualization if the navigation turn list is covered by another app.

Stond al heel lang op mijn verlanglijstje. Zeer goede toevoeging!

20210109_143856.jpg
 
  • Informative
Reactions: Watts_Up and wooter
Ik zag gisteren tot mijn verrassing een nieuw feature dat er al sinds 2020.48.25 in zit. Stond wel in de release notes maar daar had ik blijkbaar overheen gelezen: The next turn will now appear above the visualization if the navigation turn list is covered by another app.

Stond al heel lang op mijn verlanglijstje. Zeer goede toevoeging!

View attachment 626318
ik zou hem liever altijd daar hebben ook met de sat nav aan... grijze gebeuren links in de kaart mag dan weg van mij..
 
  • Like
Reactions: LaurensH and Woek
Ik heb op mijn 2020 Model S EAP bijgekocht toen die los verkrijgbaar was, dus zonder FSD. Ik kwam er vandaag toevallig achter dat ik met EAP ingeschakeld de auto bij een groen stoplicht vanzelf kan laten rijden door de linkerhendel naar mij toe te trekken. Was dat altijd al zo of is dat nieuw? Of kan een Tesla zonder EAP dat ook?
 
Ik heb op mijn 2020 Model S EAP bijgekocht toen die los verkrijgbaar was, dus zonder FSD. Ik kwam er vandaag toevallig achter dat ik met EAP ingeschakeld de auto bij een groen stoplicht vanzelf kan laten rijden door de linkerhendel naar mij toe te trekken. Was dat altijd al zo of is dat nieuw? Of kan een Tesla zonder EAP dat ook?
Ja, rechter voetpedaal naar beneden duwen
 
Zou Tesla dat doen om eigen markt (inkomsten) te beschermen?
Nu kun je niet after-market een veel goedkopere trekhaak monteren voor een trektoepassing.....

Bij andere merken kan dat wel
Nou veel goedkoper gaat t echt niet worden als je aftermarket installeert. En de functionaliteit is inderdaad beperkt tot een (fietsen-) drager. Wel lullig voor degene die hem tweedehands koopt, gelukkig laten alle andere merken uit voorzorg met trekgewicht kenteken opnemen en zal Tesla gaan inzien dat dat bij een nieuw model handiger en goedkoper is. Dus Model Y 1 maal type-goedkeuring? Hoe zit dat bij de X eigenlijk? Geen trekhaak besteld= trekgewicht nihil op kenteken?
 
Glimlach op de lippen. Op de 201 van Uithoorn naar de A2 kom ik diverse 60 km borden tegen, niet op mijn eigen weg maar op de ventweg. Bijna iedere dag gaat mijn automaat dan terug naar 60. Balen. Is er niet meer van af te brengen. Vandaag echter, hoera. Het eerste 60 bord werd als 50 herkend maar het tweede 60 werd als 80 herkend. Zat ik toch weer goed.