zkpq
Active Member
Heb je een LFP? .2 zou bugfixes hebben voor charge rates van die accu's.
Dat eerste klopt. Dat tweede hoop ik!
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Heb je een LFP? .2 zou bugfixes hebben voor charge rates van die accu's.
Dat eerste klopt. Dat tweede hoop ik!
Je bericht is geen like waard. Gewoon triest dit. Voor lange trajecten geen bruikbare auto meer.*update* sta nu te laden na retour Oosterhout-Roosendaal. Warme batterij, ik sta alleen, SoC 20%. Zoals telkens komt hij niet boven de 45kW uit. Helaas geen fix dus.
Je bericht is geen like waard. Gewoon triest dit. Voor lange trajecten geen bruikbare auto meer.
Helaas... Maar je kan er van uit gaan dat dit de komende weken gefixt wordt software updates, Tesla heeft data van laadsesssies over de hele wereld nodig om de BMS beter af te stellen. Die is vooralsnog enorm geknepen omdat het om een nieuw type batterij gaat.*update* sta nu te laden na retour Oosterhout-Roosendaal. Warme batterij, ik sta alleen, SoC 20%. Zoals telkens komt hij niet boven de 45kW uit. Helaas geen fix dus.
*update* sta nu te laden na retour Oosterhout-Roosendaal. Warme batterij, ik sta alleen, SoC 20%. Zoals telkens komt hij niet boven de 45kW uit. Helaas geen fix dus.
ik zou hem liever altijd daar hebben ook met de sat nav aan... grijze gebeuren links in de kaart mag dan weg van mij..Ik zag gisteren tot mijn verrassing een nieuw feature dat er al sinds 2020.48.25 in zit. Stond wel in de release notes maar daar had ik blijkbaar overheen gelezen: The next turn will now appear above the visualization if the navigation turn list is covered by another app.
Stond al heel lang op mijn verlanglijstje. Zeer goede toevoeging!
View attachment 626318
Ja, rechter voetpedaal naar beneden duwenIk heb op mijn 2020 Model S EAP bijgekocht toen die los verkrijgbaar was, dus zonder FSD. Ik kwam er vandaag toevallig achter dat ik met EAP ingeschakeld de auto bij een groen stoplicht vanzelf kan laten rijden door de linkerhendel naar mij toe te trekken. Was dat altijd al zo of is dat nieuw? Of kan een Tesla zonder EAP dat ook?
FSD geeft nu al een geluidssignaal als het groen wordt. Geen toeteraars nodigIk verheug mij er nu al op dat ik straks druk aan het internetten ben en voor groen blijf staan, en de FSD'ers achter mij gaan toeteren. Dan heb ik een gratis waarschuwing bij groen.
FSD geeft nu al een geluidssignaal als het groen wordt. Geen toeteraars nodig
Nou veel goedkoper gaat t echt niet worden als je aftermarket installeert. En de functionaliteit is inderdaad beperkt tot een (fietsen-) drager. Wel lullig voor degene die hem tweedehands koopt, gelukkig laten alle andere merken uit voorzorg met trekgewicht kenteken opnemen en zal Tesla gaan inzien dat dat bij een nieuw model handiger en goedkoper is. Dus Model Y 1 maal type-goedkeuring? Hoe zit dat bij de X eigenlijk? Geen trekhaak besteld= trekgewicht nihil op kenteken?Zou Tesla dat doen om eigen markt (inkomsten) te beschermen?
Nu kun je niet after-market een veel goedkopere trekhaak monteren voor een trektoepassing.....
Bij andere merken kan dat wel
Geen idee. Al van 2017 ofzo zat dat ding er standaard op.Hoe zit dat bij de X eigenlijk? Geen trekhaak besteld= trekgewicht nihil op kenteken?