Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2020.48.xx

This site may earn commission on affiliate links.
Neen, ik krijg nu onderaan de pop-up voor het verbruik wanneer ik van link naar rechts schuif. Maar nogmaals naar rechts schuiven of link doet die pop-up verwijderen. Van rechts naar links schuiven doet de animatie van de wagen veranderen
Wanneer ik mijn ruitenwissers gebruik, kan ik wel naar links en rechts bewegen om de twee andere menu's te zien.

Dat is niet mijn ervaring. Het vereist wel enige handigheid om de bandendruk van rechts naar links te swipen om zo zichtbaar te worden. De truc is om niet te ver aan de zijkant te beginnen met swipen, maar eerder iets rechts van het midden en dan naar links schuiven. Het had inderdaad wel iets handiger gemogen. De animate van de wagen veranderen is af en toe leuk voor de kinderen, moet voegt prakisch weinig toe.
 
Zojuist 48.35.9 binnen (vanmorgen nog 35.5). Tzou zo fijn zijn als gewoon bij iedere update ook een paar korte regels eigen tekst zou zitten. Ik kijk nog steeds uit naar iedere update en de meeste updates lijken geen verschil te maken en toch blijf ik hopen op een klapper.
Voorbeeld:
- Dutch traffic signs improved
- no brake on traffic lights warning blinker
Zoiets dus. Pas op, bovenstaande is dus niet waar, waarschijnlijk, of toch...

Geen geluk de eerste drie ritten. Volledige afwezigheid van Tacc, AP, NoA en FSD. Alleen mijn eigen auto en de huidige snelheid in beeld. Resets hielpen niets. Pas bij rit 4 was alles weer normaal.
En er worden nog steeds onterecht gereageerd op snelheidsborden van ventwegen langs de N202.
D832AC3C-87B4-45AB-94A9-5A5D063C9966.jpeg
 
Sinds vandaag dat auto lampen aan zet als ik vlakbij auto sta en ook nog 2x knipperlicht en auto ging open voordat ik hendel open deed. Lampen gingen in de auto ook aan. Nog nooit meegemaakt. Geen update gehad nog. Iemand anders dit ook met m3?
 
Sinds vandaag dat auto lampen aan zet als ik vlakbij auto sta en ook nog 2x knipperlicht en auto ging open voordat ik hendel open deed. Lampen gingen in de auto ook aan. Nog nooit meegemaakt. Geen update gehad nog. Iemand anders dit ook met m3?
Ja, vanochtend bij mij ook. Niet eerder waargenomen. Geen update gehad, wel sentry-mode aan. Dat staat eigenlijk altijd aan.

Ik reed vanochtend over een bosweggetje met sneeuwduinen tot 30 cm. Ik dacht een binnendoorweggetje te nemen omdat de spoorbomen van een overweg niet meer open gingen. Weliswaar ging het stapvoets maar mijn LR AWD met winterbanden ploegde gewon door. Indrukwekkend. Verderop stond een VW caddy piloot te kijken zo van, die idioot moet je hem zien met zijn Tesla. Hij keerde later om, omdat ie niet verder kon.
 
  • Like
  • Funny
Reactions: M3rik and LaurensH
Nee sentry mode flashen de lampen meer. Nu zeker een seconde en toen ik dichtbij was ging binnen verlichting al aan.

Misschien iets bevroren bij 1 van je deuren? Hendel net niet helemaal terug in juiste positie. Wel ver genoeg terug om deur dicht te laten maar anderzijds wel een signaal dat je auto open mag bij benaderen van de draadloze sleutel (bleutooth mobiel).

Nb: als ik wil gaan rijden druk ik ook wel eens heel zacht tegen de deurhendel. Dan kan ik stekker lader eruit halen zonder dat ik de deur daadwerkelijk open doe. Daar lijkt dit fenomeen een beetje op......
 
  • Helpful
Reactions: M3rik
Misschien iets bevroren bij 1 van je deuren? Hendel net niet helemaal terug in juiste positie. Wel ver genoeg terug om deur dicht te laten maar anderzijds wel een signaal dat je auto open mag bij benaderen

Nb: als ik wil gaan rijden druk ik ook wel eens heel zacht tegen de deurhendel. Dan kan ik stekker lader eruit halen zonder dat ik de deur daadwerkelijk open doe. Daar lijkt dit fenomeen een beetje op......
Misschien iets bevroren bij 1 van je deuren? Hendel net niet helemaal terug in juiste positie. Wel ver genoeg terug om deur dicht te laten maar anderzijds wel een signaal dat je auto open mag bij benaderen van de draadloze sleutel (bleutooth mobiel).

Nb: als ik wil gaan rijden druk ik ook wel eens heel zacht tegen de deurhendel. Dan kan ik stekker lader eruit halen zonder dat ik de deur daadwerkelijk open doe. Daar lijkt dit fenomeen een beetje op......
Thanks, zou zeker kunnen.
Ga ik morgen eens proberen mbt deurhendel ligt indrukken.
 
Ja, vanochtend bij mij ook. Niet eerder waargenomen. Geen update gehad, wel sentry-mode aan. Dat staat eigenlijk altijd aan.

Ik reed vanochtend over een bosweggetje met sneeuwduinen tot 30 cm. Ik dacht een binnendoorweggetje te nemen omdat de spoorbomen van een overweg niet meer open gingen. Weliswaar ging het stapvoets maar mijn LR AWD met winterbanden ploegde gewon door. Indrukwekkend. Verderop stond een VW caddy piloot te kijken zo van, die idioot moet je hem zien met zijn Tesla. Hij keerde later om, omdat ie niet verder kon.
Ik heb dit een keer gedaan van Sölden naar Hoog Sölden. Toen stond er een VW Tiguan met 4 motion wat ook niet bleek te helpen. Die ging ook maar weer terug terwijl wij nadat we gevraagd hadden of ze wel winterbanden hadden met vol vermogen verder omhoog stoven. Blijkbaar helpt het niet als de vierwielaandrijving pas bijschakelt als er iets gaat slippen. Dan is het gewoon te laat. (Er gold wel sneeuwwkettingplicht)
 
  • Like
Reactions: Bodemman
Zit ik al dagen, weken te wachten op mijn eerste update. Ja zonet een melding in mijn app er staat een update voor me klaar.
Dus ik direkt: Ga maar installeren.

Nu heb ik 2020.48.12.1

En wat installeert ie nu?

Ja 2020.48.12.1

:(
Hehe ja dat gevoel herken ik ook. Weet je zeker dat je niet 48.37 hebt gekregen? Dat is iig de laatste versie voor alle AP1/MCU1 bezitters. Rolde bij mij afgelopen donderdag binnen, wellicht moet je nog aan de beurt komen?
 
Ik had op een bepaalde punt dat AP de snelheid reduceerde naar 30 of 40km/u. Was niet te voorspellen welke snelheid precies. Nu heb ik eindelijk door wat de oorzaak is.

- Google Maps

Rechts zit een soort van reclame bord met daarin een kind welke een een 30 bord vasthoud. Echter, links zit een bord keerverbod (F07). Het lijkt erop dat AP hier dus "40" ziet.

Zucht...
 
  • Funny
Reactions: OttoR