Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2020.48.xx

This site may earn commission on affiliate links.
Ik had op een bepaalde punt dat AP de snelheid reduceerde naar 30 of 40km/u. Was niet te voorspellen welke snelheid precies. Nu heb ik eindelijk door wat de oorzaak is.

- Google Maps

Rechts zit een soort van reclame bord met daarin een kind welke een een 30 bord vasthoud. Echter, links zit een bord keerverbod (F07). Het lijkt erop dat AP hier dus "40" ziet.

Zucht...
Dit is AI for you. Dit zal altijd zo blijven. Hoe goed een neuraal netwerk ook getraind is, af en toe zal hij fout interpreteren. De knapste neurale netwerken blijven gruwelijke fouten maken.
 
Ik had op een bepaalde punt dat AP de snelheid reduceerde naar 30 of 40km/u. Was niet te voorspellen welke snelheid precies. Nu heb ik eindelijk door wat de oorzaak is.

Had ik ook. Op de weg langs het Noordhollands kanaal mag je 80. Maar met enige regelmaat wil onze M3 daar niet harder dan 50. En dan soms wel weer 80. Begreep ik niks van. Tot ik eens beter keek na een kruising:

Maps

Verkeersborden in Nederland, ik raak er zelf ook wel eens van in de war :)
 
Dit is AI for you. Dit zal altijd zo blijven. Hoe goed een neuraal netwerk ook getraind is, af en toe zal hij fout interpreteren. De knapste neurale netwerken blijven gruwelijke fouten maken.

Dt begrijp ik ook wel maar dit geeft aan dat het niet getraind is op dergelijke borden. Het ging mij er om dat het keer verbod dus kennelijk als 40 wordt gezien. Het is tijd dat AP eens met Europa rekening gaat houden. Het is een aanfluiting met de snelheden buiten de snelweg tot het irritante.

Ik rij daar ook vaak maar nooit op AP.
Allemaal rotondes daar op de Aveling.

Klopt ik rij ook niet op AP maar wel op TACC. Over het algemeen hoef je je rem niet te gebruiken om een rotonde te nemen en remt de auto afdoende voor rotondes tegenwoordig. Het is enkel afremmen als er auto's op de rotonde rijden/afkomen die je voorrang moet geven.
 

Dit is AI for you. Dit zal altijd zo blijven. Hoe goed een neuraal netwerk ook getraind is, af en toe zal hij fout interpreteren. De knapste neurale netwerken blijven gruwelijke fouten maken.

We zijn er nog lang niet, maar in je hoofd zit ook een neuraal netwerk en die kan dit wel. Ooit gaat het een keer lukken. Ze worden een keer beter/slimmer. Of ik dat wil meemaken weet ik nog niet.......
 
  • Like
Reactions: OttoR
Al iemand met een 85 en 2020.48.37.1 getest of supercharging terug wat sneller gaat? Heb net 48.37.1 binnen, maar twijfel of ik die ga installeren, rij nog altijd met 2019.40.2.1. Als supercharging terug wat sneller zou zijn, dan installeer ik 48.37.1.

Ik kom net terug van SuC Meerkerk. Lange rit gehad, goed voorverwarmd, SuC in de navigatie aangegeven. Er werd vanaf 35 min. voor aankomst Meerkerk aangegeven dat hij begon voor te verwarmen. Start op 80 kWh bij 20% SoC en liep geleidelijk af naar 35 kWh bij zo’n 80%. Toen afgekoppeld en door naar huis.
Ik merk met 48.37.1 niet echt verschil, ware het niet dat er wat (extreem) temperatuursverschil zit in de afgelopen week.
(Meerkerk is een V3 en ik heb de ccs ombouw)
 
  • Informative
  • Like
Reactions: RudiDL and AustinP