Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2021.24.xx

This site may earn commission on affiliate links.
Grappig dat sommigen zich hier als beta tester gedragen en vinden dan de mensen die zich als klant gedragen te hoge verwachtingen hebben #beroepsDeformatie.

Ben benieuwd of jullie ook zo vergevingsgezind zouden zijn als het om kritische veiligheid zou gaan, of de vleeswaren bij de slager.
#ffLekkerStoken
 
Hier terug veel phantom breaks, tweemaal in een bocht voor een fietser die op het fietspad fietste.
Ook in scherpe bochten de melding dat het sturen beperkt is en ik moet ingrijpen terwijl deze bochten voorheen wel probleemloos genomen werden.
 
Grappig dat sommigen zich hier als beta tester gedragen en vinden dan de mensen die zich als klant gedragen te hoge verwachtingen hebben #beroepsDeformatie.
Het kan ook anders dachten ze bij VW.
Zo’n 9 jaar na de levering van de eerste Tesla’s (ik laat de roadster 1 nog buiten beschouwing) zijn de eerste ID3’s uit productie gekomen…
…om ze op een parking te laten wachten tot de software naar VW normen rijp genoeg was om ze vrij te geven.
Deze software hebben ze er dan nog 1 voor 1 met een memory stick moeten op zetten.
Een paar maand later zijn diezelfde wagens nog eens binnen geroepen om de definitieve software er op te zetten.
stel dat je een ID3 besteld had, ik zou graag jouw reactie gelezen hebben.
 
  • Like
Reactions: Primus and TM3LR
Merk het nu pas. Disney is verdwenen uit Caraoke op 1 liedje na. Ook lijkt het aantal liedjes flink geslonken te zijn, waaronder een favoriete afspeellijst. Heb ik iets gemist?

Kan al een aantal maanden geleden gebeurd zijn. Caraoke had zoveel problemen (ein-de-loos laden op willekeurige momenten dat navigatie of zoeken onmogelijk was) dat ik het nauwelijks gebruikte, ook al vonden mijn dochtertjes het geweldig. Kwam er toevallig achter omdat een favoriete afspeellijst (komt naast de radio-zenders te staan) vreemd deed.
 
Grappig dat sommigen zich hier als beta tester gedragen en vinden dan de mensen die zich als klant gedragen te hoge verwachtingen hebben #beroepsDeformatie.

Ben benieuwd of jullie ook zo vergevingsgezind zouden zijn als het om kritische veiligheid zou gaan, of de vleeswaren bij de slager.
#ffLekkerStoken
Bij de slager vraag ik geen beta-versie. Als je zit te neuten over gedragingen van autopilot als klant, heb je toch echt zelf de knop aangezet en de beta-notificatie gelezen.

Bij mijn vorige auto's was er niks beta. Ook geen ADAS overigens, cruise control bleef lekker verder snelheid aanhouden, ondanks bochten in de wegen of vertragende voertuigen voorop.
 
Sinds 2021.24.4 is mijn Projected Range instabiel, ik heb sinds de levering van mijn SR+ LFP een radius van 415 a 416KM. Sinds 1 september neemt dit gestaag af, inmiddels zitten we op 405 a 410. Moet ik me zorgen gaan maken om de conditie van mijn batterij of wordt dit mogelijk weer recht getrokken? Ben wel naar Zwitserland geweest begin Augustus en daar naar toe gereden met Superchargers. De instabiliteit treed op na 1 dag op 2021.24.4.