Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2021.24.xx

This site may earn commission on affiliate links.
Ik krijg nu 24.3 binnen.
 

Attachments

  • 622A2B66-38DD-46E8-AA9A-AE733B2F58D5.jpeg
    622A2B66-38DD-46E8-AA9A-AE733B2F58D5.jpeg
    563.8 KB · Views: 72
Ook 24.3 binnen, alleen kleine verbeteringen. Voor mensen die disneyplus missen: je kunt gewoon in de webbrowser inloggen op Disney-plus, als je geen muziek actief hebt krijg je het geluid er ook bij. Geen full-screen dolby atmos ervaring, maar het werkt.
 
Net vanochtend de 2021.24.3 erop gezet en het viel mij op dat het ongeveer 90 duurde. Verder krijg ik nadat ik de bewakingsmodus aangezet heb via de app. na ongeveer 20 minuten de mededeling :"Bewakingsmodus uitgeschakeld vanwege systeemfout". Ik heb er nog niet mee gereden.
Komt iemand dit bekend voor en wat zou hier een oplossing kunnen zijn? Harde reboot al gedaan.

Update : Service center heeft software update opnieuw gepushed en zal opnieuw proberen te installeren. Staat nu al 30 minuten op 100% te downloaden??
 
Net vanochtend de 2021.24.3 erop gezet en het viel mij op dat het ongeveer 90 duurde. Verder krijg ik nadat ik de bewakingsmodus aangezet heb via de app. na ongeveer 20 minuten de mededeling :"Bewakingsmodus uitgeschakeld vanwege systeemfout". Ik heb er nog niet mee gereden.
Komt iemand dit bekend voor en wat zou hier een oplossing kunnen zijn? Harde reboot al gedaan.

Update : Service center heeft software update opnieuw gepushed en zal opnieuw proberen te installeren. Staat nu al 30 minuten op 100% te downloaden??
Ik zit nog op 12.25.7 en maar kreeg eergisteren ook opeens de melding "Bewakingsmodus uitgeschakeld vanwege systeemfout". Nooit eerder gezien. Maar lijkt dus onafhankelijk van de update.
 
  • Like
Reactions: Primus and Runescom
Ik zit nog op 12.25.7 en maar kreeg eergisteren ook opeens de melding "Bewakingsmodus uitgeschakeld vanwege systeemfout". Nooit eerder gezien. Maar lijkt dus onafhankelijk van de update.
Ik kreeg hem ook, ben momenteel in Zwitserland en de auto had in de zon gestaan waardoor ik dacht dat het hierdoor kwam. Ook mijn autopilot was niet beschikbaar, cruise control niet en herkende geen wegen. Ik heb een harde reset uitgevoerd waarna alles weer werkte.
 
  • Like
Reactions: Primus
De grootste verandering die ik bij 12.25.7 heb opgemerkt: als ik de browser of Netflix opstart, krijg ik het niet meer direct op het scherm, maar komt er een horizontaal balkje dat langzaam van links naar rechts 'volloopt' totdat het betreffende programma start.
Wel apart dat dat nu tijd moet kosten terwijl het in het verleden direct startte?
 
  • Like
Reactions: JelleK and Primus
Even gereden met 24.3. Weinig verbetering gemerkt. Misschien iets netter geremd voor rode stoplichten. Helaas nog geen oplossing voor het reageren op 60 bord op bijweg naast N201 bij Mijdrecht. Dit verpest dagelijks mijn route tussen Uithoorn en Vinkeveen. NAV mag … maar alleen met 60 ipv 80.
Beste @TheoSchijf, bij deze een tip om je leven minder te laten verpesten:

Zet je relatieve snelheidslimiet op +10 km/u, desnoods in een separaat profiel. Dan kun je daar 70 km/u rijden in plaats van de toegestane 80 km/u. Op de 6 kilometer tussen Mijdrecht en Vinkeveen duurt de rit dan 309 seconden in plaats van 270 seconden. Een verschil van 39 seconden, of minder als er trager verkeer voor je zou rijden.....
 
Last edited:
Deze morgen melding dat er nieuwe SW (2021.24.3) klaar stond om te installeren.
Dit vond ik sterk omdat ik in mijn ondergrondse garage (nog) geen WiFi heb en mijn Nav software dus al dagen staat te wachten om te downloaden.
Op sommige dagen heb ik wel (beperkt) LTE in de garage. Is er een verschil in het aanbieden van software dat deze er wel automatisch doorkomt en de Nas SW niet wil downloaden?
 
Deze morgen melding dat er nieuwe SW (2021.24.3) klaar stond om te installeren.
Dit vond ik sterk omdat ik in mijn ondergrondse garage (nog) geen WiFi heb en mijn Nav software dus al dagen staat te wachten om te downloaden.
Op sommige dagen heb ik wel (beperkt) LTE in de garage. Is er een verschil in het aanbieden van software dat deze er wel automatisch doorkomt en de Nas SW niet wil downloaden?
Hoe ver ik het begrijp is dat software aankondigen over LTE gaat.
Effectief downloaden moet altijd via WIFI.
 
  • Informative
Reactions: Krisja