Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2021.4.xx

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb nog steeds vervelende storingen met 2021.4.6. Ik vraag me af, klopt het wel dat mijn kaartdata van 2019 is (de id begint daarmee). Wat is jullie jaartal voor de kaart?
Ja, heel Europa zit nog op de 2019 kaarten. Dat is één van de redenen dat AP vaak raar doet: oude kaarten. Zo is er bv een heel stuk A4 veranderd waardoor AP een rotonde verwacht terwijl je met 100 netjes op de snelweg rijdt.
Europa staat al een tijdje onderaan de prio lijst lijkt het...
 
@Woek Tesla heeft idd zo haar prioriteiten:
F447D2EE-FF83-49BD-AF19-E7EF757BDF96.jpeg
 
  • Informative
Reactions: FrankNL and Woek
De snelheid op het terrein van Supercharger Badhoevedorp (Amsterdam) is 10km/u. Exit gaat naar 50km/u, dan een weg van 80 km/u en dan de bebouwde kom weer in. Nou, Tesla vindt dat ik dat allemaal op 10 km/u moet rijden - is al een paar maand zo. Heeft niet door dat als je een gesloten terrein af gaat, dat je weer 50 km/u mag - daar gaan ze nooit een bordje plaatsen. De 80 km/u weg op is lastiger, want het bord is ondergegroeid. Echter staat dit wel op de kaart-informtie waar de bebouwde kom eindigt.
Dit is einde 10km/u (oude foto's - daar staat nu een hefboom): Google Maps
Dit is waar ie van 50 naar 80 zou moeten gaan: Google Maps

Verder laatst ook een eindesnelheidsbeperkingsbord wel gezien (op de visualisatie) maar niet gebruikt! Dus wou vrolijk 60 km/u doorrijden. Die vond ik erg vreemd

Vandaag getest met 2021.4.10 en eindelijk geeft ie weer 80 km/u aan. Wel pas op de weg zelf en niet na einde bebouwde kom - die 50 meter ga ik niet over zeuren. De parkeerplaats af met 50 km/u werkt nog niet, dus tot dan is het nog 10 km/u.
 

Als het 1 persoon meer is heeft hij niet gelogen :)

Dan nog blijft het waarschijnlij US only. Heeeeeeel misschien naar Canada maar voorlopig blijft het daar wel bij als we dezelfde uitrol mogen verwachten van alle vorige uitbreidingen (NOA, Smart Summon). Sterker, die zijn niet eens volledig uitgerold naar Europa (NOA without confirmation).
 
Laatste versie was al een aantal dagen beschikbaar maar de auto wilde niet meer met m'n wifi verbinden. Gisteren router gereset maar nog steeds niet. Vandaar de MCU2 gereset en binnenhalen die update met 3MB/s :). De MCU zou zelf toch een voorstel moeten doen om te rebooten indien het 10+ maal faalt om met een wifi netwerk met voldoende ontvangst te verbinden. Dit specifieke probleem had ik regelmatig in het begin (2.5 jaar geleden). Hopelijk is het niet een regressie.
 
  • Informative
Reactions: Cely
Laatste versie was al een aantal dagen beschikbaar maar de auto wilde niet meer met m'n wifi verbinden. Gisteren router gereset maar nog steeds niet. Vandaar de MCU2 gereset en binnenhalen die update met 3MB/s :). De MCU zou zelf toch een voorstel moeten doen om te rebooten indien het 10+ maal faalt om met een wifi netwerk met voldoende ontvangst te verbinden. Dit specifieke probleem had ik regelmatig in het begin (2.5 jaar geleden). Hopelijk is het niet een regressie.
Ik moet altijd rebooten om aan de WiFi te kunnen koppelen. Dat is al maanden zo.