Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2021.4.xx

This site may earn commission on affiliate links.
egr2b5xz2jo61.jpeg


V11 confirmed? Bron (inclusief video):
 
2021.4.12 heeft bij mij nu al voor 2 spontane reboots geleid in evenveel dagen. Geen fan van deze versie dus.
Ik heb tijdens een rit van een uur 5 'autopilot reboots' gehad. Weet niet zeker of het echt reboots van de AP computer zijn, maar in ieder geval het boze 'neem over' gepiep, geen enkele AP functie meer en geen visualisatie gedurende zo'n 20 seconden. Dat was voor het eerst sinds bijna 2 jaar...
 
  • Informative
Reactions: Hbrink
Ik ben niet onder de indruk Van mijn test software.
- Autopark werkt niet accuraat genoeg, ik doe het sneller, herken meer parkeerplaatsen en ik parkeer bij minder ruimte (en dat zou een computer echt beter moeten kunnen dan ik)
- Summon werkt niet, misschien in uitzonderlijke situatie met een smalle garage
-NOA heb ik nu 500 km geprobeerd, in verschillende standen. Mad Max gaat, maar ik ben niet onder de indruk.
Het voegt al met al voor 3600 (of 3800) euro niet veel toe. Ik ga het niet aanschaffen (ook niet voor 500 euro trouwens).
 
Het is week 12. Dus dat betekent een release van 2021.12 2021.4.14 ofzo. Tussen nu en een paar maand.

Ik mis wel de regelmatige updates van vroegâh. Toen hadden we regelmatig cadeautjes ipv alleen maar zien wat een klein beta-clubje wel allemaal krijgt.
 
Bij mij is de knop verdwenen sinds de laatste update. Formatteren lost het niet op. uit en inpluggen ook niet. Aangezien ik de enige lijk te zijn zal ik eens even met wat andere media gaan experimenteren.
Je bent niet de enige. onlangs was deze bij mij ook verdwenen omdat de usb-stick niet goed werd herkend. Formatteren werkte niet, maar na de laatste update lijkt het weer beter te gaan.
 
Sinds de laatste update kan ik niet meer van drive schakelen naar achteruit zonder eerst stil te staan en de rem aan te raken.

Had ik me net aangeleerd om tijdens het parkeren gewoon alleen de stalk te bewegen; is het nu al een paar keer bijna misgegaan omdat ik niet rem.

Herkennen jullie dit ook?
 
Sinds de laatste update kan ik niet meer van drive schakelen naar achteruit zonder eerst stil te staan en de rem aan te raken.

Had ik me net aangeleerd om tijdens het parkeren gewoon alleen de stalk te bewegen; is het nu al een paar keer bijna misgegaan omdat ik niet rem.

Herkennen jullie dit ook?
Is alleen boven de 5 km per uur bij mij. Maar dan hoor je ook wel dat je niet kunt “schakelen”