Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2021.40.xx

This site may earn commission on affiliate links.
Zou er nog een "knal" update komen eind van 't jaar omdat iedereen naar 2021.40.x gaat? Ik ben benieuwd...
Ik hoop het wel. Ik vind 40.6 een raar geval. Inderdaad laadklep die soms (dus niet altijd) heel snel sluit, ramen die zich allemaal zetten bij sluiten van bestuurdersportier, grote wisselingen in aangegeven range (tot 15 km bij 90%), veel tempowisselingen (niet echt harde "brakes").
Het tune-in fenomeen heb ik dan weer niet. En ruitenwissers doen het wel goed in auto.

Maar ook gezien alle bovenstaande ervaringen een rare update. IMHO.

Dus ik hoop ook op een knal update.
 
Nou, het is weer bijna kerstmis. Komt *DEZE* kerst dan misschien die Christmas release die **ON FIRE** was volgens Elon's tweets? Want die kwam gewoon NIET. En het hele jaar alleen maar laffe update-jes gehad met minor improvements en misschien wel een spelletje extra. Ik vind het wel zonde dat ze alles buiten de USA en hun self driving daar (Waar ik ook een sloot geld voor betaald heb) allemaal laten versloffen. regelgeving of niet, er komt gewoon sowieso voor buiten de USA niks boeiends meer uit.

Door de verkeerde verkeersborden lezen kan ik op heel veel plekken zelfs al niet meer op AP rijden. Het begint allemaal een beetje jammer te worden.

Heb even gezocht op "christmas update" en ze durven op het Engelstalige gedeelte van het forum het er niet eens over te hebben... Ook is Elon Musk's twitter account extreem neutraal - het aantal keer dat het woordje "will" voorkomt is historisch laag - al helemaal niet in combinatie met Tesla. Zal wel komen omdat een 20-tal (ex) Tesla-engineers hebben verteld wat ze echt denken over zelfrijdende Tesla's met vision-only.

Dus denk dat het een karige kerst qua Tesla-updates wordt. Ik zou het daarom gewoon uitkijken naar Chrome/Chromium 97 and Firefox 95 - die zijn wel rond de kerst klaar.
 
  • Like
Reactions: djlorenz and OttoR
Ik hoop het wel. Ik vind 40.6 een raar geval. Inderdaad laadklep die soms (dus niet altijd) heel snel sluit, ramen die zich allemaal zetten bij sluiten van bestuurdersportier, grote wisselingen in aangegeven range (tot 15 km bij 90%), veel tempowisselingen (niet echt harde "brakes").
Het tune-in fenomeen heb ik dan weer niet. En ruitenwissers doen het wel goed in auto.

Maar ook gezien alle bovenstaande ervaringen een rare update. IMHO.

Dus ik hoop ook op een knal update.
Volgens mij sluit hij alleen snel bij nat weer. Daarnet zat ik al bijna in de auto voordat de klep dicht ging
 
Heb even gezocht op "christmas update" en ze durven op het Engelstalige gedeelte van het forum het er niet eens over te hebben... Ook is Elon Musk's twitter account extreem neutraal - het aantal keer dat het woordje "will" voorkomt is historisch laag - al helemaal niet in combinatie met Tesla. Zal wel komen omdat een 20-tal (ex) Tesla-engineers hebben verteld wat ze echt denken over zelfrijdende Tesla's met vision-only.

Dus denk dat het een karige kerst qua Tesla-updates wordt. Ik zou het daarom gewoon uitkijken naar Chrome/Chromium 97 and Firefox 95 - die zijn wel rond de kerst klaar.
Haha, 4 minuten na je post deze tweet van Elon 😁

 
Herken die melding. Doe niets anders dan normaal en de auto laad ook gewoon volledig.
Doet zich voor sinds de laatste update, alsof de melding net iets te vroeg wordt gegeven nog voordat je de stekker er volledig in hebt gedaan.
Bij mij is dit volgens mij inderdaad de oorzaak. Ik moest vandaag de laadkabel er met links en halfachterover insteken omdat ik met rechts tegelijk met een volle boodschappenkrat aan het jongleren was. Als rechtshandige ging dat wat minder makkelijk en halverwege de insteek zei mijn telefoon al bliep! dat de cable not fully secured was.
 
  • Like
Reactions: OttoR and peter85