Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2021.40.xx

This site may earn commission on affiliate links.
De eerste Tesla's met 2021.40.xx zijn gespot:


Release notes: 2021.40 Official Tesla Release Notes - Software Updates

Dit lijkt de zelfde release notes als 2021.36.8 versie te hebben (live streaming), maar nu met uitrol buiten de VS.
 
En voor mij erg belangrijk: TIDAL music!!

Mogen de kids Spotify houden, want "Baby Shark (1.5x speed version)" wel zat.
In de release notes, boven bij eerste post van OP, staat:
"TIDAL streaming is now available from the Media menu with a TIDAL account. You can listen to TIDAL playlists or albums in high-quality audio by connecting to Wi-Fi and pressing Download on the selected content."

Dat met die ’Download’ moet toch een fout zijn volgens mij. Streaming doet men toch zonder voorafgaande Download? Kan mij ook niet voorstellen dat er in de Tesla MCU’s voldoende geheugen zit voor dit.
Let’s wait and see...
 
Als je elke zin apart leest, kan ie twee dingen:
  • TIDAL streaming (in normal quality) is now available from the Media menu with a TIDAL account.
  • You can listen to TIDAL playlists or albums in high-quality audio by connecting to Wi-Fi and pressing Download on the selected content.
We gaan er pas achter komen als iemand met een Tidal-account deze versie krijgt.

Centrale discussie (Engels) is hier: what happened to Tidal and options for alternate streaming providers?
 
In de release notes, boven bij eerste post van OP, staat:
"TIDAL streaming is now available from the Media menu with a TIDAL account. You can listen to TIDAL playlists or albums in high-quality audio by connecting to Wi-Fi and pressing Download on the selected content."

Dat met die ’Download’ moet toch een fout zijn volgens mij. Streaming doet men toch zonder voorafgaande Download? Kan mij ook niet voorstellen dat er in de Tesla MCU’s voldoende geheugen zit voor dit.
Let’s wait and see...
Misschien download via usb aansluiting?
 
Heeft iemand ook al wel is gehad dat hij soort-van blijft hangen in een update? Reset heeft niet geholpen. Hij staat al een paar dagen zo.
 

Attachments

  • 20211107_093948.jpg
    20211107_093948.jpg
    104.3 KB · Views: 102
  • 20211107_094044.jpg
    20211107_094044.jpg
    782.1 KB · Views: 71
Hard Reset (met rempedaal) ook niet? Dat hielp bij mij wel? Anders belletje Tesla support, kunnen hem dan mogelijk opnieuw pushen.
Heeft iemand ook al wel is gehad dat hij soort-van blijft hangen in een update? Reset heeft niet geholpen. Hij staat al een paar dagen zo.
Heb ik gehad toen mijn auto net te ver stond vanaf mijn WiFi. WEL WiFi verbinding maar 0 bandbreedte.
 
  • Informative
Reactions: Hbrink
Pff die van mij blijft al een tijd steken op 2021.24.5. Met al releases met meer nieuwe bugs dan gefixte bugs ben ik daar niet super rouwig om, maar nu ik de uitrol van 40.xx versie zie, begin ik toch wel erg ver achter te lopen.