E
Epyx
Guest
Wat je nog kunt proberen: Veranderen van wifi connectie, bvb je smartphone met hotspot.Hij lijkt wel klaar te zijn met de update want hij draait op 2021.40
Reset helpt ook niet.
Ik ga Tesla contacteren.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wat je nog kunt proberen: Veranderen van wifi connectie, bvb je smartphone met hotspot.Hij lijkt wel klaar te zijn met de update want hij draait op 2021.40
Reset helpt ook niet.
Ik ga Tesla contacteren.
Ik heb dit inderdaad ook met deze update. Hij is geïnstalleerd, maar geeft net zoals bij jou aan dat hij nog aan het downloaden is.Heeft iemand ook al wel is gehad dat hij soort-van blijft hangen in een update? Reset heeft niet geholpen. Hij staat al een paar dagen zo.
Ik heb dit paar maanden geleden 2 maal meegemaakt bij het updaten firmware. Bij mij deden ook de camera's, gps etc het niet meer. Vanuit het service centrum erg goed geholpen met het opnieuw pushen van de software en wat reset tips. Mocht allemaal niet baten en moest naar service centrum voor een echte harde reset waarbij de stroom er even helemaal van af gaat. Nam iets minder dan een uur in beslag. Op Youtube staan er filmpjes hoe je het zelf kan doen maar Tesla raadde dat ten strengste af. Hierna gelukkig nooit meer last van gehadIk heb dit inderdaad ook met deze update. Hij is geïnstalleerd, maar geeft net zoals bij jou aan dat hij nog aan het downloaden is.
Ook hier de wens voor een actievere automatische ruitenwisser...Bij ons is de update gelukt maar het lijkt wel of de automatische ruitenwisser nu nog slechter werkt dan voorheen.
Zelfs AP stopt ermee (groot rood stuur en veel piepjes op het scherm) omdat deze niet voldoende zicht meer heeft.
Na de ruitenwisser 1 maal met de hand te bedienen kan AP weer aangezet worden en valt vervolgens kort daarna weer uit omdat het zicht door de regen weer te slecht wordt. (de ruitenwissers staan op auto)
Als de ruitenwissers 3 keer zo vaak zouden wissen als nu het geval is zou het voor mijn gevoel ongeveer goed zijn, hebben meer mensen hier last van?
Inmiddels heeft Tesla bij ons de update opnieuw verzonden en kon ik hem opnieuw installeren. Daarna was de melding weg.Ik heb dit inderdaad ook met deze update. Hij is geïnstalleerd, maar geeft net zoals bij jou aan dat hij nog aan het downloaden is.
Ik heb wel deze issue met de app:Is het in deze versie mogelijk een tijd voor gepland wegrijden (batterij en verwarming) in de app op te geven? In 36.5.5 zit een soort DST foutje...
Probeer eerst het schuifje eens te verzetten en pas daarna het tijdstip te wijzigen. Bij iPhone doet ie het dan wel naar behoren.Ik heb wel deze issue met de app:
View attachment 731122
Geen idee of het Android-only is, maar het maar het plannen van laden/rit onmogelijk.
Yep...op mijn oude X is die er nu bijgekomen...alleen geen login code, dus kan niet testen...Kan iemand bevestigen dat Tidal erin zit?
Er is een loterij voor wie de volgende versie krijgt. Dus helaas: vandaag heb je niet gewonnen.Wat raar, zit zelf met mijn model X uit 2017 nog op software versie 2021.36.5.6, deze is net gisteren geïnstalleerd en volgens het systeem is de auto volledig up to date nu. Iemand enig idee/advies hierover?
Dat laatste klopt. Je ziet vaak een trage uitrol, vervolgens een stop van de uitrol en erna de volgende versie (bv van 36.5.5 naar 36.5.6). Na een paar iteraties de grote uitrol. Meestal gaat het over zaken waar je als gebruiker het verschil niet van merkt. Mocht er een 'grotere' fout zijn, komt de volgende versie heel snel binnen. Prima zo voor mij. Je hebt immers zelf aangevinkt dat je beta-versies wilt ontvangen. Kan je dat ook zo terug uitvinkenNaja, als ik de problemen af en toe zie, ben ik wel blij dat ik nog op de oude versie zit. Heeft tesla ooit een verklaring gegeven voor deze langzame uitrol? Aangezien het OTA is zal het niet een technisch bespreking zijn.
Zou bijna denken dat deze langzame uitrol zo gepland is zodat ze eerst real life data krijgen over de werking van een update en de bugs eruit kunnen halen. Gratis proefkonijntjes, net als met de early adopters van Tesla .
Niet dat die knop wat uitmaakt. Je krijgt gewoon volgens de loterij de volgende versie met die knop aan of uit.Je hebt immers zelf aangevinkt dat je beta-versies wilt ontvangen. Kan je dat ook zo terug uitvinken
Tesla Björn heeft net een zuur filmpje gemaakt over hoe Tesla met de kopers van het eerste uur omgaat (software drukt de laadsnelheid onnodig veel in zijn ogen) Maar hij heeft weinig recht van spreken want heeft er bewust voor gekozen zijn P85 (Millenium Falcon) na jaren terug te kopen, wetende dat er laad-vertragingen waren met de oudere modellen.Naja, als ik de problemen af en toe zie, ben ik wel blij dat ik nog op de oude versie zit. Heeft tesla ooit een verklaring gegeven voor deze langzame uitrol? Aangezien het OTA is zal het niet een technisch bespreking zijn.
Zou bijna denken dat deze langzame uitrol zo gepland is zodat ze eerst real life data krijgen over de werking van een update en de bugs eruit kunnen halen. Gratis proefkonijntjes, net als met de early adopters van Tesla .