Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2021.44.xx

This site may earn commission on affiliate links.
Nu ontwasemen en ontdooien van de voorruit met 1 druk op de knop beschikbaar.

Kom maar op met een zelfde functie voor de achterruit en mijn grootste ergernis van de nieuwe UI is getackeld.

Hiervoor moet je nu het HVAC scherm openen en dan je "twee vinger techniek" oefenen. Drukken met je wijsvinger en middelvinger tegelijk en met 1 handeling activeer je beide tegelijk ;-)
 
  • Funny
Reactions: job-lek and Hbrink
Apart. Ik, met een MS75D uit Q4-2018, zit nu op 2022.4.5, terwijl jullie nog op 2021.44.30.xx lopen.
Ik zou eigenlijk verwachten dat ik qua software onderaan de 'food chain' zou staan, en dat een raven of 100D eerder recht hebben uit laatste software.
@ramonneke heeft nagenoeg dezelfde MS als ik, maar hij krijgt net 2021.44.30.13 binnen terwijl ik al op 2022.4.5 zit. Op TeslaFi kun je ook zien of een andere wagen die overeenkomt met je eigen wagen al nieuwere firmware heeft.
 
Apart. Ik, met een MS75D uit Q4-2018, zit nu op 2022.4.5, terwijl jullie nog op 2021.44.30.xx lopen.
Ik zou eigenlijk verwachten dat ik qua software onderaan de 'food chain' zou staan, en dat een raven of 100D eerder recht hebben uit laatste software.
Hier een ‘late’ Raven MS. Merk dat ik regelmatig vooraan in de rij sta qua updates. Ook V11 kreeg ik redelijk snel aangeboden en de 2021.44.30.xx versies heb ik de laatste maand ook al 3 van gehad. Dus qua update aantallen mag ik niet klagen, alleen de logica waarom deze versie ipv de nieuwste heb ik nog niet gevonden.
 
Ook bijzonder dat ik de drempel visualisatie wel zie en jij niet, zou dit aan de HW kunnen liggen (Raven vs non Raven)?
versie 2021.44.30.13 duidelijk GEEN vooruitgang ten opzichte van versie 30.12. De drempel visualisatie is namelijk weer verdwenen. Waar hij gisteren keurig verscheen bij de drempels in de 30km/u zone, zijn ze nu weer verdwenen.

Heel bijzonder waarom dit er weer uit is. Roept bij mij de vraag op of het überhaupt wel in de (Europese) versie 30.12 had mogen zitten, dus zou versie 30.13 eigenlijk een correctieve versie kunnen zijn
 
  • Like
Reactions: Primus