Dat is toch geen weg meer? Je zou eerder zeggen dat die weg daar weg is.Zou leuk zijn om hier te testen, heb hier een weg van 1300mtr met 15 drempels waar je niet sneller overheen kan dan 18-20 km/hr
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dat is toch geen weg meer? Je zou eerder zeggen dat die weg daar weg is.Zou leuk zijn om hier te testen, heb hier een weg van 1300mtr met 15 drempels waar je niet sneller overheen kan dan 18-20 km/hr
Ook bijzonder dat ik de drempel visualisatie wel zie en jij niet, zou dit aan de HW kunnen liggen (Raven vs non Raven)?
Hier een ‘late’ Raven MS. Merk dat ik regelmatig vooraan in de rij sta qua updates. Ook V11 kreeg ik redelijk snel aangeboden en de 2021.44.30.xx versies heb ik de laatste maand ook al 3 van gehad. Dus qua update aantallen mag ik niet klagen, alleen de logica waarom deze versie ipv de nieuwste heb ik nog niet gevonden.
Zou leuk zijn om hier te testen, heb hier een weg van 1300mtr met 15 drempels waar je niet sneller overheen kan dan 18-20 km/hr
Ik zie wel dat ik ze veel sneller kan nemen dan de meeste andere ruime wagens en ik blijf zelfs op de laagste stand staan.Veel drempels zou ik niet hard willen nemen met m'n S.....
Zou ook mooi zijn als de rijhoogte automatisch naar HIGH gaat op zo'n weg op basis van de drempel wildernis.
Ik zie wel dat ik ze veel sneller kan nemen dan de meeste andere ruime wagens en ik blijf zelfs op de laagste stand staan.
Misschien rij jij met 19"? Met 19" vind ik de S prettiger rijden over de drempels maar ook daar ga ik toch stukken langzamer over de meeste drempels. De auto is gewoon zwaar en bij flinke drempels hoor je dat de auto het zwaar heeft door z'n gewicht.
Inderdaad 19”. Ik ga voor comfort above beauty.Misschien rij jij met 19"? Met 19" vind ik de S prettiger rijden over de drempels maar ook daar ga ik toch stukken langzamer over de meeste drempels. De auto is gewoon zwaar en bij flinke drempels hoor je dat de auto het zwaar heeft door z'n gewicht.
Ik rij ook zomer en winter op een 19" set.Inderdaad 19”. Ik ga voor comfort above beauty.
Al krijg je bij Tesla altijd beide.
Ik heb mijn X gekocht met de 22" koetswielen, maar rij nu al een jaar met 20" velgen en dat bevalt erg goed.Ik rij ook zomer en winter op een 19" set.
Ik vind 21" wel mooi maar vrees dat het een beetje "te" is qua rijden.
Hoe bedoel je ‘te’ qua rijden? Heb beide auto’s op 21” gehad in de zomer en 20” in de winter. Bevalt prima en zeker in combinatie met de luchtvering erg comfortabel. Poosje geleden een loaner van het SeC gehad op 19”, voelde niet meer comfortabel (wel een classic trouwens en geen raven luchtvering).Ik rij ook zomer en winter op een 19" set.
Ik vind 21" wel mooi maar vrees dat het een beetje "te" is qua rijden.
Hoe bedoel je ‘te’ qua rijden? Heb beide auto’s op 21” gehad in de zomer en 20” in de winter. Bevalt prima en zeker in combinatie met de luchtvering erg comfortabel. Poosje geleden een loaner van het SeC gehad op 19”, voelde niet meer comfortabel (wel een classic trouwens en geen raven luchtvering).
Inderdaad. Die van mij is ook oud, maar toen ik een prefacelift loaner kreeg (zonder bergruimte in hetvmidden) had ik toch wat camionettegevoel. Kan ook in mijn hoofd geweest zijn net door de open ruimte vooraan. De RWD droeg ook niet bij aan het comfort.De verschillen tussen de auto's zijn veel te groot daarvoor een oordeel te kunnen vormen over alleen de velgmaten.
De verschillen tussen de auto's zijn veel te groot daarvoor een oordeel te kunnen vormen over alleen de velgmaten.
Ik heb in het begin veel gebruik mogen maken van loaners en het verschil in comfort had een grotere correlatie met de leeftijd dan de KM-stand van de auto's. Je merkte zelfs verschil tussen bijv. een loaner van begin of eind 2017.
Ik heb die van mij nooit gereden met 21" maar met de 19" ben ik blij met de pilot sport qua sturen maar toen de bandenboer er per ongeluk Primacy's onder had gezet merkte ik goed verschil dat het comfort groter werd.
Met 21"verwacht ik dat het comfort minder zal zijn. Dat wil niet zeggen dat het slecht is en met een Raven die al weer 2-3 generaties nieuwer is dan mijn 2018 model S is ook het onderstel en de luchtvering anders dan bij die van mij.
Dus voor mijn versie lijkt mij een 21" setje net "te".
Dat scheelt natuurlijk ook wat je belangrijk vindt. Hou je van veel gummen dan heeft een 21" set wellicht de voorkeur.
Da's vreemd. Ik heb recent ook een trip gemaakt met een lange rit heen, meerdere tussenstops 'op locatie' en dan een lange rit terug, en dat ging super goed. Heb zelfs niet de moeite genomen om tijdens de middagpauze aan een AC lader te hangen omdat de navigatie voldoende laden aan de superchargers begroot had.Eergisteren nog eens een langer tripje gedaan. Vanuit België naar Winterberg en terug.
Wel een vreemd voorval bij laden aan supercharger in Hilden.
Had twee waypoints ingesteld.
Laden bij Hilden --> locatie A --> locatie B.
Van Hilden naar locatie A zit 131 km wat ongeveer zo'n 50% loss was.
Van locatie A naar locatie B zit er 20 km tussen en dat was ongeveer gelijk aan 4% loss.
Maar toch bleef hij zeggen om bij Hilden 55 minuten te laden (wat neer komt op bijna 100%).
Om met 50 % op locatie A te komen en dan zegt hij ik met 10% aan ging komen op locatie B.
Visueel op de map zag het er dezelfde route uit waarbij ik weet dat dit ongeveer 4% batterij kost.
Na twee keer de route te annuleren geeft hij plots wel aan dat ik al genoeg had om verder te gaan en was het wel correct.
Iemand dit nog al mee gemaakt?
Jouw post gaf voor mij aanleiding om weer eens in de app te kijken of er een update was……je raad het al, ook hier staat 44.14 al weer klaar. Hopen dat de drempels uit 44.12 weer terug zijn. Staat nu te installerenNu na 2 dagen na .13 al weer 2021.44.14 ??