Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2021.44.xx

This site may earn commission on affiliate links.
WAar stel je dit in. Zou handig zijn. Wist het ook niet zit nu verschillende keren op dat sleuteltje te klikken. Dit is veel handiger
Wanneer u de Model 3 tot stilstand brengt en de stand P (Parkeren) inschakelt, kunt u ervoor kiezen om alle portieren te ontgrendelen. Tik op Bediening > Vergrendelingen > Ontgrendelen bij parkeren om deze functie in of uit te schakelen.
 
  • Informative
Reactions: Mars2020
Have a wild guess...🤔

giphy-downsized-large.gif
 
Motregen de spelbreker? Was het maar zo'n feest. In de avond gaan mijn wissers aan als je onder een lantaarnpaal doorrijdt. Blijkbaar zorgt dat ook al voor een bepaalde schittering waardoor de software denkt dat het regen is.

Ik denk dat 2021.44.6 die nu installeert daar geen verandering in brengt. Dit is trouwens pas een half jaar ofzo dat ik hiervan last heb, daarvoor had ik vrij weinig te klagen over de wissers.
 
  • Like
Reactions: MaSansky
De installatie van 2021.44.6 is geslaagd, maar de (iOS) app laat nog steeds zien dat deze versie aan t downloaden is (10 uur na installatie).

Resetten van de Tesla, sluiten van de IOS app en cold reboot telefoon, af/aanmelden in de app: helaas geen soelaas.

Iemand dit eerder meegemaakt?
 
Last edited:
Laat ritje en rustig op de weg. Heb dus overal FSD geprobeerd waar maar kon. En iets valt me heel erg op: hij remt niet of nauwelijks. Scherpe bocht kan met 50? Rood stoplicht blijkbaar ook geen probleem(!).

Van de snelweg af. Knipperlichten aan, even uit en dan weer aan.

Heb echt heel veel ingegrepen.

Ben ik de enige met deze ervaring? Ik reset m voor de zekerheid even en hoop dat ie het morgen weer goed doet, want dit was niet grappig. :(
 
  • Informative
Reactions: Hbrink