Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2021.44.xx

This site may earn commission on affiliate links.
Iemand al gevonden hoe je kan switchen van Spotify naar radio? Wanneer hier Spotify speelt heb ik geen enkele manier om rechtstreeks te switchen naar het radiostation dat daarvoor speelde, wanneer ik op de radio klik mag ik kiezen uit 620.000 radio stations die mijn auto vindt.
Verder is er blijkbaar ook geen manier meer om de tripmeter onderaan links te tonen? Heb ik nog niet gevonden.
Als je Spotify op full screen hebt kan je links boven naar radio switchen door op de "Spotify" dropdown te drukken. Maar sneller is het om een extra radio icoontje in de quick bar onderin te zetten.
 
  • Like
Reactions: job-lek
Als je Spotify op full screen hebt kan je links boven naar radio switchen door op de "Spotify" dropdown te drukken.
En dan speelt hij bij mij niets af. Dan moet ik nog een radio selecteren
Maar sneller is het om een extra radio icoontje in de quick bar onderin te zetten.
Op die plek waar je sowieso al maar 4 plaatsen hebt, bedoel je dan?
 
Kan je de grootte van de verschillende gebieden op het scherm nu ook zelf indelen? Dat was eerder toch aangekondigd voor V11?
8FC486B7-E5B3-40CF-845B-85819F12C1AF.png
 
Hij is hier ook binnen op de 3 zonder FSD.
- regensensor: geen issue in de miezerregen, top!
- herkennen verkeersborden: hij leek ze beter te zien
- herkennen van andere auto's: hij lijkt beter in te schatten waar ze zijn. Ik word niet meer ingehaald...toch niet...toch wel...
- blind spot cam: meteen mijn buitenspiegels eraf gehaald en mijn verbruik gepimped met 20 wH/km
- wifi: lijkt het niet meer te doen ;)
- nav aanwijzingen in linker scherm: stuk mooier/strakker
- nieuwe fontjes -> undo please
- browser: ....nog altijd f**** traaag
- app launcher: fijn! zou er nog wel een paar icoon spots bij willen hebben
- icoontjes: cheapy looks
- en dan het beste: auto stoelverwarming, dat was zeer aangenaam!

Ik vind dit wel een update waardoor je het gevoel krijgt 'dat je ook echt wat krijgt'.
Stiekum hoopte ik wel op de FSD visualisatie van de laatste USA beta's, al heb je er niets meer aan dan 'oh' en 'ah' zeggen.