Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2021.44.xx

This site may earn commission on affiliate links.
En ik krijg nu dit:

Geen enkele laadinfo. Op het dashboard verschijnt de info wel.


View attachment 752157
Nou jullie zijn niet alleen. Serieuze bug bij bepaalde modellen. Is een apart (US) draadje over.

 
  • Informative
Reactions: cousin_IT
Op een rit van ca 80 km deed de interieur verwarming het niet. Verwarming uit/aan, temperatuur hoog/laag. Kreeg hem niet aan de praat. Stoelverwarming maakte het op de rit behaaglijk.

Bij aankomst heb ik een reset uitgevoerd. Op de terugweg deed de verwarming het weer.

Komt dit wellicht bij jullie bekend voor? Voor 2021.44.25.2 is dit bij mij nog nooit opgetreden.
 
Op een rit van ca 80 km deed de interieur verwarming het niet. Verwarming uit/aan, temperatuur hoog/laag. Kreeg hem niet aan de praat. Stoelverwarming maakte het op de rit behaaglijk.

Bij aankomst heb ik een reset uitgevoerd. Op de terugweg deed de verwarming het weer.

Komt dit wellicht bij jullie bekend voor? Voor 2021.44.25.2 is dit bij mij nog nooit opgetreden.
Neen, enkel gezien dat bij het activeren van de ontwaseming (2 keer op de voorruitverwarming drukken), de aanjagers niet naar maximum gaan. Ook niet bij inschakelen van de ontdooiing via de app.
 
Last edited:
  • Informative
Reactions: Eriksc
Zonet toch wel dramatische verslechtering van AP gemerkt op kleine baan in bebouwde kom. Waar die normaal vlot tegen 50 km/u de bochten volgt, nu plots op verschillende plekken heel haperend en zelfs plots sterk remmen, waardoor ik moest ingrijpen. Bij mij ging AP juist heel goed en ik herkende veel schrikverhalen helemaal niet, maar nu gedraagt die zich ineens superslecht.
 
Op een rit van ca 80 km deed de interieur verwarming het niet. Verwarming uit/aan, temperatuur hoog/laag. Kreeg hem niet aan de praat. Stoelverwarming maakte het op de rit behaaglijk.

Bij aankomst heb ik een reset uitgevoerd. Op de terugweg deed de verwarming het weer.

Komt dit wellicht bij jullie bekend voor? Voor 2021.44.25.2 is dit bij mij nog nooit opgetreden.
werd de buitentemp wel weergegeven?

Ooit dat ook gehad en dat kwam omdat de buitentemp niet gemeten werd en daardoor werkt de verwarming ook niet.
 
  • Helpful
Reactions: Eriksc
Zonet toch wel dramatische verslechtering van AP gemerkt op kleine baan in bebouwde kom.
Euhm hoort dit dan naar behoren te werken in de bebouwde kom? Volgens mij enkel met FSD beta, niet?
Ik heb nu FSD en op m’n vorige enkel AP….ik merk geen verschil waardoor ik altijd in de veronderstelling was dat er al een tijd geen (serieuze) updates voor AP zijn geweest (in EU) + het feit dat wij in Europa, volgens de handleiding, niet op vision zitten….

Als je nu dat stuk direct opnieuw doet, zie je dan een ander gedrag? (=toeval? interference? Weer?…)
Reset gedaan na update?)

(ik stel gewoon de vraag)
 
Euhm hoort dit dan naar behoren te werken in de bebouwde kom? Volgens mij enkel met FSD beta, niet?
Ik heb nu FSD en op m’n vorige enkel AP….ik merk geen verschil waardoor ik altijd in de veronderstelling was dat er al een tijd geen (serieuze) updates voor AP zijn geweest (in EU) + het feit dat wij in Europa, volgens de handleiding, niet op vision zitten….

Als je nu dat stuk direct opnieuw doet, zie je dan een ander gedrag? (=toeval? interference? Weer?…)
Reset gedaan na update?)

(ik stel gewoon de vraag)
Officieel is AP niet voor bebouwde kom, maar zoals velen gebruik ik het wel op de wat langere stukken. Zeker een weg met twee afgelijnde stroken werkt normaal perfect. Het is de eerste keer dat ik het zo slecht meemaak. Overigens ook licht verslechterende AP op de snelweg met hier en daar wat aarzeling, maar dat was minder storend en die lichte aarzelingen ervaar ik als random. Kan goed dat er toevallig een aantal relatief kort op elkaar volgen. Ik heb overigens een reboot gedaan sinds de installatie van de update.
 
  • Informative
Reactions: JanG007
Officieel is AP niet voor bebouwde kom, maar zoals velen gebruik ik het wel op de wat langere stukken. Zeker een weg met twee afgelijnde stroken werkt normaal perfect. Het is de eerste keer dat ik het zo slecht meemaak. Overigens ook licht verslechterende AP op de snelweg met hier en daar wat aarzeling, maar dat was minder storend en die lichte aarzelingen ervaar ik als random. Kan goed dat er toevallig een aantal relatief kort op elkaar volgen. Ik heb overigens een reboot gedaan sinds de installatie van de update.

Zijn de camera's nog wel goed schoon?
Normaal gesproken heb ik geen last van vervuilde camera's maar onlangs toch wat vervuiling door pekel op de weg.
 
sinds de update stoort Spotify bij mij, als ik nummers van "onlangs afgespeeld"wil draaien worden er andere nummers geactiveerd dan het nummer die ik onlangs heb afgespeeld en waar ik op druk op het scherm. Herkent iemand dit probleem?
Heb al heel wat versies dat er af en toe een Spotify storing optreedt. Wat jij beschrijft of dat er een ander liedje speelt dan er in de playlist getoond wordt (bij wekelijks geüpdate playlist komt dat geregeld voor). Volgende en vorige nummer geven dan ook grappige onverwachte effecten.

Denk dat het iets met buffering en de internet connectie te maken heeft. Soms is de Tesla het even kwijt en haalt hij iets oud uit cache geheugen op ofzo.
 
  • Like
Reactions: JanG007
Zodra die melding in beeld komt gaat hij volgens mij wel degelijk verwarmen en dat kun je gelijk zien in je verbruik
Ik constateer hetzelfde. Volgens mij is het gewoon een bug waardoor de auto veel te vroeg begint met voorverwarmen van de accu’s. Ik heb eens de SuC uit de bestemming gehaald en dan verdwijnt de voorverwarm-melding en stopt deze ook echt. Die ene keer dat ik dat deed, kwam de melding vele tientallen kilometers na het opnieuw toevoegen van de SuC wel weer terug. Maar toen was het wel aan de late kant (12 minuten ipv de gebruikelijke 20-25 minuten van te voren).
 
Ik constateer hetzelfde. Volgens mij is het gewoon een bug waardoor de auto veel te vroeg begint met voorverwarmen van de accu’s. Ik heb eens de SuC uit de bestemming gehaald en dan verdwijnt de voorverwarm-melding en stopt deze ook echt. Die ene keer dat ik dat deed, kwam de melding vele tientallen kilometers na het opnieuw toevoegen van de SuC wel weer terug. Maar toen was het wel aan de late kant (12 minuten ipv de gebruikelijke 20-25 minuten van te voren).
Dit is al minstens van juli zo. Denk niet dat het een bug is