Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2022.12.xx

This site may earn commission on affiliate links.
Dan vraag je dus wel specifiek om zo snel mogelijk de nieuwste versie. Dit is een constatering, zonder waardeoordeel.
En terecht (als het zou werken, zie posts hierboven). De eerste 5 jaren ging de software bij elke update er op vooruit, dus wil je de nieuwste software. Nu gaat de boel achteruit en is het dus extra belangrijk dat Tesla feedback krijgt over wat er allemaal niet deugt. Daar help ik dan bij.
Het is eigenlijk vreemd dat er hier mensen zijn die dat liever niet horen.
 
En terecht (als het zou werken, zie posts hierboven). De eerste 5 jaren ging de software bij elke update er op vooruit, dus wil je de nieuwste software. Nu gaat de boel achteruit en is het dus extra belangrijk dat Tesla feedback krijgt over wat er allemaal niet deugt. Daar help ik dan bij.
Het is eigenlijk vreemd dat er hier mensen zijn die dat liever niet horen.
Eens! Hoe geef jij die feedback door aan Tesla?
 
  • Funny
Reactions: Krisja
Het geeft alleen maar aan dat je je auto niet weet te beheersen. Ik rij nooit op chill en ik rij gewoon net zo snel weg als de rest van het verkeer.
Je gebruikt duidelijk chill mode om je gebrek aan vaardigheden te compenseren.
Wanneer iemand zelf aangeeft dat hij niet beschaaft kan rijden als de auto niet in Chill mode staat geeft dit wel heel duidelijk aan.
Immers de standaard mode wordt als onnuttig bestempeld.

Ik ken zelfs mensen die om dit gebrek geen Tesla hebben gekocht omdat ze hem te snel vonden.
Dus dat iedereen dit wel kan doseren is gewoon niet waar. Er zijn er genoeg die dit zelf ontkennen.
Het is geen smaak discussie.
Ik beledig nergens wanneer iemand zelf zijn gebrek aan vaardigheden vol trots presenteert op een forum.
Standaard en Performance als onzinnig wegzetten is idd wel een onnodige classificatie en is smeken om een reactie.

Maar goed kennelijk is het de norm aan het worden om daar trots op te zijn.

Chill mode is de meest onnuttige mode op een Tesla.

Off-topic:

Wie zei ook alweer dat chill mode de meest onnuttige mode is @RobsEV ?

Ik geef enkel aan dat ik geen nut zie in standaard en performance. Ik stamp nooit meer het pedaal naar de bodem. Dat deed ik de eerste 3 maanden en daarna was die gimmick er wel vanaf. Ik vind chill mode gewoon prettige rijden omdat het pedaal mapping toleranter is. Nergens zeg ik dat ik niet beschaafd kan rijden en nergens kun jij dat ergens uit afleiden.

Mijn gedachte is gewoon waarom zou ik dat met Standaard doen als ik prima af ben met Chill? Waarom zou ik in Standaard maar 40% van de range van m'n pedaal gebruiken als het met Chill 60% is? Ik noem maar een range natuurlijk voor je straks zegt het verschil is maar 10%...

Mijn zwart/wit REACTIE was op jouw zwart/wit stelling maar ik ga daardoor toch niet afleiden dat jij geen rijvaardigheid zou hebben en je bestempelen als onbesuisde laagvlieger?

Je mag van mij best zwart/wit reageren. Sterker, persoonlijk vind ik dat altijd wel entertainment. Eén van de redenen dat waarom ik hier ook op het forum zit. We zijn vaak tegenpolen op het forum maar op de man spelen zonder dat je mij kent is niet netjes.