Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2022.12.xx

This site may earn commission on affiliate links.
Ow, in that case, 130 still is the official speed limit in Netherlands, 100 is the adjusted speed for a part of the day, not the other way around, thank you.

Staat hier toch iets anders geformuleerd :)
 
  • Like
Reactions: Woek

Staat hier toch iets anders geformuleerd :)
Nee hoor, het staat er niet helemaal duidelijk, maar er is een reden waarom er borden 100 staan en niet 130, omdat dat al impliciet geldt.
 
  • Like
Reactions: OttoR
Iemand een idee of je een homepage kan zetten in de nieuwe updated browser.
Neen. Bij mijn weten opent hij de laatst gebruikte site. Je weet dat je favorieten kan toevoegen? Dan heb je maar 2 kliks nodig voor je homepage. En dat werkt ook als je eens niet naar die ene homepage wil, maar naar een andere site die als favoriet opgeslagen is.
 
  • Like
Reactions: OttoR
Een voordeel van die nieuwe browser. F1 tv werkt nu wel. 😁
 

Attachments

  • D1DCFF09-7EF8-4167-ADAA-084434B13A42.jpeg
    D1DCFF09-7EF8-4167-ADAA-084434B13A42.jpeg
    283.9 KB · Views: 68
Neen. Bij mijn weten opent hij de laatst gebruikte site. Je weet dat je favorieten kan toevoegen? Dan heb je maar 2 kliks nodig voor je homepage. En dat werkt ook als je eens niet naar die ene homepage wil, maar naar een andere site die als favoriet opgeslagen is.
Bedankt Phil. Maar hij opend nu steeds een default scherm met Tesla erop.

Ik heb hier normaliter een homeassistent pagina draaien. Dus nu moet ik elke keer via de favorieten. Dit was vroeger niet, dan opende hij idd de laatste geopende pagina. Nu dus niet meer.
 
  • Informative
Reactions: Phil V
Ik heb nu mijn Browser Favorites in een htm-file gezet en op mijn eigen webhosting geplaatst.
Deze pagina gebruik ik dus als eerste en/of laatste en komt idealiter altijd terug als ik de browser opnieuw opstart.
Spaart mij een klik:)
Wie ook een webhosting of dergelijke heeft, kan gerust mijn file in bijlage als basis gebruiken. Gewoon achteraf de extensie veranderen van *.txt naar .htm
 

Attachments

  • Tesla_Bookmarks.txt
    977 bytes · Views: 49