Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2022.24.x

This site may earn commission on affiliate links.
Mijn auto kampt nog steeds met problemen met de camera's. Spookauto's en camera's die regelmatig niet werken. Omdat SeC Den Haag firmware issues wil uitsluiten heb ik vorige week de update naar 2022.24.8 geïnstalleerd.
Vandaag staat de Heart of Gold bij SeC Den Haag om het cameraprobleem op te lossen. Ze gaan alleen weer de camera in de linker B-stijl vervangen wat de ranger voor de zomer ook al gedaan heeft. Dat gaat de ellende dus niet oplossen. Ik verlang terug naar de tijd dat Teslas gewoon werkten en alleen af en toe random op de rem gingen bij een viaduct.
 
Vandaag staat de Heart of Gold bij SeC Den Haag om het cameraprobleem op te lossen. Ze gaan alleen weer de camera in de linker B-stijl vervangen wat de ranger voor de zomer ook al gedaan heeft. Dat gaat de ellende dus niet oplossen. Ik verlang terug naar de tijd dat Teslas gewoon werkten en alleen af en toe random op de rem gingen bij een viaduct.
Ik heb voor de zomer gehad dat ie moeite had met auto lane changes naar rechts.

Ze hebben toen de rechter repeater camera vervangen, en dat gaf eerst geen soelaas. Daarna is het toch gebeterd.

Wat ze me zeiden is dat als de camera het probleem niet oploste, ze de autopilot computer zouden vervangen.

Misschien is dat iets wat ze kunnen doen voor jou?
 
Een welgemeende 🤞
Het was weer een teleurstelling. Na vijf maanden word ik weer afgescheept met: het is een softwareprobeem en dat wordt opgelost in een volgende versie. Dat is gewoon een klinkklare leugen, want als het een softwareprobeem was geweest dan zouden alle Model Sen van dezelfde serie dit probleem moeten hebben en dat is duidelijk niet het geval.

Mijn vertrouwen in Tesla is tot een nieuw dieptepunt gedaald.

Edit: het advies was ook om de tijdstippen waarop het fout gaat te noteren en door te geven zodat zegetocht in de logs kunnen kijken, Maar ja, dat heb ik de afgelopen maanden steeds gedaan en het resultaat is nul.
 
  • Like
Reactions: ramonneke
Daarom noem ik het "Autowrong"

Ben je al eens bij een ander SeC te rade gegaan, het lijkt me erop dat naast je problemen, ook de medewerking van je huidige SeC een bron van ergernis is.
Hopelijk komt het goed, maar zowel jij als ik weten dat zolang men je van het kastje naar de muur stuurt er geen verbetering zal komen...
Het ligt niet aan de mensen in Den Haag, die doen wat ze bovenaf krijgen opgedragen. Ik zal maandag weer eens gaan bellen.