Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2022.36

This site may earn commission on affiliate links.
Vandaag klein stukje (Naarden Almere vv) met 36.5 gereden. Viel zeker niet tegen! Leek allemaal net wat soepeler dan .28

Een keer dat de auto onnodig snelheid ging verminderen, waarschijnlijk weer een snelheid van een baan onder/naast mij. Beetje stroom bij en geen probleem.
 
misschien heb ik het gemist maar is de automatisch groot licht bij AP echt niet uit te zetten? Voor ons was gisteren AP in Spanje eigenlijk niet te gebruiken. Er was weinig verkeer op onze baan waardoor het groot licht steeds aanging en blijkbaar erg irritant voor tegenliggers. Na ongeveer 10 x reactie van tegemoet komende autos ( voornamelijk vrachtwagens ) hebben we AP maar uitgezet.
 
misschien heb ik het gemist maar is de automatisch groot licht bij AP echt niet uit te zetten? Voor ons was gisteren AP in Spanje eigenlijk niet te gebruiken. Er was weinig verkeer op onze baan waardoor het groot licht steeds aanging en blijkbaar erg irritant voor tegenliggers. Na ongeveer 10 x reactie van tegemoet komende autos ( voornamelijk vrachtwagens ) hebben we AP maar uitgezet.
Na het aanzetten van AP de hendel van het grootlicht even naar voor duwen.
 
  • Like
Reactions: Astrid
misschien heb ik het gemist maar is de automatisch groot licht bij AP echt niet uit te zetten? Voor ons was gisteren AP in Spanje eigenlijk niet te gebruiken. Er was weinig verkeer op onze baan waardoor het groot licht steeds aanging en blijkbaar erg irritant voor tegenliggers. Na ongeveer 10 x reactie van tegemoet komende autos ( voornamelijk vrachtwagens ) hebben we AP maar uitgezet.
Zit nog op .28 maar maakt niks uit. In de regen bij Karlsruhe ging het goed, veel verkeer en slechts één keer hoeven te corrigeren. Toen het droog werd begon de lichtshow weer. We wachten op .51 :)
 
  • Informative
Reactions: ramonneke
Ik zit intussen ook op 2022.36.5 en het is geen onverdeeld genoegen, Gisteren in de Hubertustunnel waar je 70 mag gaat de auto opeens terug naar 50 omdat je onder een rotonde doorrrijdt waar de max 50 is. Give me a break.

Vandaag was ik naar ‘t Ginneken voor de begrafenis van pastoor Ben Kortmann. Wat een geweldige man was dat, maar dat terzijde.
Opende terugweg was het erg druk en waar AP vroeger op basis van radar op tijd en gelijkelijk wist af te remmen is het nu met vision only hollen en stilstaan. Het was zelfs eigenlijk ondoenlijk op AP baanwissels te laten uitvoeren, ook omdat door de middagzon allerlei camera’s weer verblind waren.

FSD gaat alleen werken tussen 11u en 15u op regenvrije dagen tussen april en augustus.
 
Ik zit intussen ook op 2022.36.5 en het is geen onverdeeld genoegen, Gisteren in de Hubertustunnel waar je 70 mag gaat de auto opeens terug naar 50 omdat je onder een rotonde doorrrijdt waar de max 50 is. Give me a break.

Vandaag was ik naar ‘t Ginneken voor de begrafenis van pastoor Ben Kortmann. Wat een geweldige man was dat, maar dat terzijde.
Opende terugweg was het erg druk en waar AP vroeger op basis van radar op tijd en gelijkelijk wist af te remmen is het nu met vision only hollen en stilstaan. Het was zelfs eigenlijk ondoenlijk op AP baanwissels te laten uitvoeren, ook omdat door de middagzon allerlei camera’s weer verblind waren.

FSD gaat alleen werken tussen 11u en 15u op regenvrije dagen tussen april en augustus.
Beste @Powergerry wat is de reden van je disagree? Denk je dat FSD ook tussen 9u en 17u gaat werken of wellicht ook in september en oktober?
Kleine toelichting is misschien wel handig.
 
ik vind het gewoon jammer dat de FSD niet voorruit gaat en alles door wetgeving wordt tegenhouden werkte enkele jaren geleden zelfs beter.
Het is inderdaad jammer dat regelgeving vooruitgang in de weg staat. De lobby van de gevestigde orde zal daar zeker op van invloed zijn. Neemt niet weg dat veiligheid voorop moet staan, maar daar zouden de juiste regels en toetsingen in kunnen helpen.
 
Het is inderdaad jammer dat regelgeving vooruitgang in de weg staat. De lobby van de gevestigde orde zal daar zeker op van invloed zijn. Neemt niet weg dat veiligheid voorop moet staan, maar daar zouden de juiste regels en toetsingen in kunnen helpen.
Ja, das auto probeert de boel dwars te zitten. Net zoals ze proberen de levensduur van de verbrandingsmotor te verlengen. Maar wat FSD het afgelopen half jaar aan achteruitgang heeft laten zien heeft daar weinig tot niets mee te maken. Dat is toch volledig voor rekening van de programmeurs bij Tesla.
70 of 50 als max snelheid aangeven na het passeren van een matrixbord, maar dan weer 100 aangeven omdat er een gewoon bord langs de weg staat. Of 70 aangeven omdat in de baan rechts van me een max van 70 geldt terwijl in mijn eigen baan 90 de max is (op matrix borden). Allemaal incompetent gebroddel.