Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2022.4

This site may earn commission on affiliate links.
2022.4 rolt wereldwijd uit:


Regenerative Braking in Autopilot
Model S / 3 / X / Y

Available Worldwide

Tesla 2022.4 Tesla Release Notes

Autopilot will now use more regenerative braking at low speeds for higher efficiency and an improved driving experience, especially in stop-and-go traffic. Increased use of regenerative braking results in less brake pedal noise and smoother stops.
 
Oops, 2022.4 vastgelopen.
 

Attachments

  • 2C578244-93CD-45EF-8987-2AB9810B9573.jpeg
    2C578244-93CD-45EF-8987-2AB9810B9573.jpeg
    360.8 KB · Views: 254
Tot mijn verbazing kreeg ik gisteravond op mijn telefoon een melding dat Tesla een update geïnstalleerd had. Ik had geen update geïnitieerd en de auto staat ook al dagen stil. Is er sinds de vorige release een nieuwe feature dat Tesla zelfstandig Sentry mode deactiveert en automatisch updates installeert? Ik heb dit nu een paar keer meegemaakt. Uiteraard onwenselijk dat de auto zelf updates uitvoert maar ook vervelend dat Sentry mode niet geactiveerd wordt na de update (bij manuele update moet je dat altijd zelf doen). Iemand anders die dit ook heeft?
 
Afgaand op de SMSjes die ik van T-Mobile kreeg vanmiddag is mijn bundel 3Gb. Die maak ik normaal nooit op.
Fijn nog meer extra games en alle gamecontent die je mag binnenhalen. Zou liever zien dat er een soort Tesla-app-store zou zijn dat dergelijke “onzin” (voor mij dan) niet elke keer geïnstalleerd/gedownload hoeft te worden.
 
Fijn nog meer extra games en alle gamecontent die je mag binnenhalen. Zou liever zien dat er een soort Tesla-app-store zou zijn dat dergelijke “onzin” (voor mij dan) niet elke keer geïnstalleerd/gedownload hoeft te worden.
Je krijgt delta's. dus nee je haalt niet elke keer die onzin binnen.

De App Store is een idee, maar dan zit je met een volgende handicap: ga je die App Store enkel beschikbaar stellen wanneer de auto aan wifi hangt? Want Tesla wil natuurlijk vermijden dat alle downloads door hun 4G SIM gebeuren.
 
Je krijgt delta's. dus nee je haalt niet elke keer die onzin binnen.

De App Store is een idee, maar dan zit je met een volgende handicap: ga je die App Store enkel beschikbaar stellen wanneer de auto aan wifi hangt? Want Tesla wil natuurlijk vermijden dat alle downloads door hun 4G SIM gebeuren.
Ik vind dat het heel goed idee van je @wooter . Zeker als SuC's met WiFi worden uitgerust zou dat voor sommige mensen een fijn extraatje zijn. Games en kaartupdates via wifi, firmware kan wellicht dan iets kleiner en zo bespaart Tesla daar wellicht weer iets op de kosten.

Mijn auto hangt thuis altijd aan de lader en wifi, maar ik weet dat niet iedereen die luxe heeft.....
 
  • Like
Reactions: OttoR
Ik vind dat het heel goed idee van je @wooter . Zeker als SuC's met WiFi worden uitgerust zou dat voor sommige mensen een fijn extraatje zijn. Games en kaartupdates via wifi, firmware kan wellicht dan iets kleiner en zo bespaart Tesla daar wellicht weer iets op de kosten.

Mijn auto hangt thuis altijd aan de lader en wifi, maar ik weet dat niet iedereen die luxe heeft.....
Zonder Premium Conn. krijg je nu al een melding dat de update beschikbaar is en je die via wifi kan ophalen. Ik zet dan de hotspot van mijn telefoon aan. Bij de Apple app store werkt dat vergelijkbaar. Daar krijg je ook eerst de vraag of je via mobiele data wilt downloaden. Dat Tesla dan kosten kan besparen is een vals argument. Daar betaal je toch dat tientje per maand voor?