Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2022.40

This site may earn commission on affiliate links.

Lees ik nu goed dat de dashcam viewer is verwijderd?? Er staat "not relevant in NL", maar ik hoor graag van jullie. Edit: toegevoegd: alleen in Hong Kong.
Due to local regulations, the Dashcam Viewer has been removed.

Editor's note: This only affects Hong Kong.

Alleen in Hong Kong blijkbaar
 
Nu ben ik toch heel benieuwd, hoe dat er in de praktijk uitziet met Nederlandse radio zenders! Share a Picture please!
Met alle plezier, een voor en na foto. De eerste foto is van een paar dagen geleden, eigenlijk om het lage verbruik vast te leggen (Model S LR Raven), je ziet het grijs onding (met noot) nog een beetje en de 2de is van nu net. Idd niks spectaculairs maar ik ben er erg, erg blij mee. Het is volgens mij ook het enige dat veranderd is in de update.
vDVeIHt.jpg

lf5F9Ex.jpg
 
Met alle plezier, een voor en na foto. De eerste foto is van een paar dagen geleden, eigenlijk om het lage verbruik vast te leggen (Model S LR Raven), je ziet het grijs onding (met noot) nog een beetje en de 2de is van nu net. Idd niks spectaculairs maar ik ben er erg, erg blij mee. Het is volgens mij ook het enige dat veranderd is in de update.
vDVeIHt.jpg

lf5F9Ex.jpg
Qua verbruik, petje af hoor!
 
Vanmiddag eerste rit met 40.4. Nieuwe ervaring met laagstaande zon. Auto hobbelt op tacc en lane assist met afstand 4 achter voorgangers aan. Remt wat af terwijl we brug oprijden (en zon voorgangers hindert). Dan uit het niets stopt de vertraging en krijg ik tegelijk een front collision warning. Terwijl de auto dus zelfstandig de afstand tot z'n inhoudende voorganger (die hij niet meer zag?) flink begint te verkleinen. Misschien science fiction maar zou een radar iets zijn voor in een auto? 🤔

zon.png
 
Voor diegene die nog geen .40.4 hebben, inmiddels is 2022.40.4.1 uit. Bijzonder, 2022.40.4 en dan nog .1. Iemand enig idee vanwaar die .1?
 
Voor diegene die nog geen .40.4 hebben, inmiddels is 2022.40.4.1 uit. Bijzonder, 2022.40.4 en dan nog .1. Iemand enig idee vanwaar die .1?
Een x.x.x.1 versie hebben we nog al eens gezien. Zo had je 2022.24.6.5. Als we ervan uit gaan dat 2022.40.4 een feature-release is, dan is de .1 een hotfix erop. Het kan zijn dat de hotfix enkel relevant is voor een bepaald model, of zelfs een bepaalde serie met een bepaald component.
 
  • Like
Reactions: DM231191
Ik moet het misschien los in een apart topic vragen: maar hebben er meer mensen last van dat als je de eerste keer het menu opvraagt (door op het auto-icoontje linksonder te drukken), er in eerste instantie niets gebeurd (leeg grijs scherm), en dan het menu opnieuw opvraagt, het wel werkt?

Dit heb ik al enige tijd dus niet persé direct gebonden aan deze specifieke release, maar ben wel benieuwd of er meer mensen last van hebben, en zo ja, waarom het dan niet eens een keer wordt gefixt 🙃