Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2022.40

This site may earn commission on affiliate links.
Ik moet het misschien los in een apart topic vragen: maar hebben er meer mensen last van dat als je de eerste keer het menu opvraagt (door op het auto-icoontje linksonder te drukken), er in eerste instantie niets gebeurd (leeg grijs scherm), en dan het menu opnieuw opvraagt, het wel werkt?

Dit heb ik al enige tijd dus niet persé direct gebonden aan deze specifieke release, maar ben wel benieuwd of er meer mensen last van hebben, en zo ja, waarom het dan niet eens een keer wordt gefixt 🙃
Ik heb dat in mijn X ook al jaren 😂
 
  • Like
Reactions: watt
zo ja, waarom het dan niet eens een keer wordt gefixt 🙃
  • Omdat de todo-lijst van de developers 1000-en zo’n topics bevat en het geen high priority is.
  • Omdat er wellicht aan een algemenere fix gewerkt wordt, die dit meteen ook zal oplossen
  • Omdat een fix voor een wagen van 4 jaar oud niet hoog op de prioriteitenlijst staat (de M3, MY en de nieuwe Ms-MY hebben het niet).
  • Omdat concurrenten ook geen fixes brengen voor wagens van 4 jaar oud
  • Omdat het wellicht collateral damage was bij een andere verbetering, die niemand nu nog kwijt wil.
 
  • Like
Reactions: djlorenz
Ruitenwisser blijft overenthousiast en verplicht automatisch bij TACC.
Deze week nog eens genoten van de automatische ruitenwisser van mijn Model 3. Ik had de laatste iets van 'dat gaat nu veel beter', maar ondertussen besef ik dat ze me de voorbije maanden niet hebben gestoord omdat het niet regende.
Deze week per ongeluk ook AP geactiveerd in bebouwde kom, tijdens de spits. En ja de grootlichten sprongen op, ongeacht tegenliggers. Bij mijn vorige wagen sprongen de grootlichten automatisch af wanneer ik een bebouwde kom in reed...
 
Ik moet het misschien los in een apart topic vragen: maar hebben er meer mensen last van dat als je de eerste keer het menu opvraagt (door op het auto-icoontje linksonder te drukken), er in eerste instantie niets gebeurd (leeg grijs scherm), en dan het menu opnieuw opvraagt, het wel werkt?

Dit heb ik al enige tijd dus niet persé direct gebonden aan deze specifieke release, maar ben wel benieuwd of er meer mensen last van hebben, en zo ja, waarom het dan niet eens een keer wordt gefixt 🙃
Yep, heb ik ook al een tijd in mijn X. Voor m’n gevoel nog niet “jaren”, maar denk sinds de release van v11. Dat is een jaar geleden denk ik?
 
  • Like
Reactions: watt
2022.40.4.1 aan het installeren

2022.40.4 rijervaringen
Weinig verschil, maar twee rare dingen:

- in Rije (nabij Tilburg) gaf de navigatie op het grote scherm aan dat ik rechtdoor moest. Erg lastig daar al zo te zien geruime tijd een opstopping was waar je echt niet doorheen kon (bergen zand ed). Maar het rare was dat de navigatie op het kleine scherm aangaf dat ik dus om moets rijden en naar links afslaan! Ik had precies omgekeerd verwacht. Enfin, ik naar links en toen wilde de navigatie op het kleine scherm mij om laten keren en de (onmogelijke) weg van het grote scherm laten volgen!

- het lijkt of het van baan veranderen per versie trager wordt :-(