Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2022.44

This site may earn commission on affiliate links.
Vandaag kreeg ik opnieuw de melding "Autopilot speed limited due to poor visibility".
De zichtbaarheid was nochtans uitstekend (zeer goed verlichte weg, net nieuwe wegmarkeringen aangebracht,...)
Je mag er normaal 70km/h , ik was alleen op de baan en dacht, nu ga ik eens checken hoe fel die snelheid beperkt wordt.

Wagen reed tussen de 6-7 km/h...
 
Hier de 2022.44.25 met:
- Apple Music
- Dog mode (interieur camera bekijken via mobiel)
- Geplande lichtshow
- Ventilatorsnelheid regelen (met behoud AUTO-stand)
- Automatische richtingaanwijzers
- (extra Spelletjes)
- Doorschakelen mobiele gesprekken (bevestigen)
- Contact opzoeken
- Mediabediening, verbruik en bandenspanning weer terug links onder 😇
- Emissietest via mobiel
- Altijd regenbogen

Lijkt de kerstversie wel 🥰
 
Ja 👍
 

Attachments

  • 1838F8F7-AB41-421E-9AD8-0EE4CFCC3C1C.jpeg
    1838F8F7-AB41-421E-9AD8-0EE4CFCC3C1C.jpeg
    114.2 KB · Views: 72
Weten jullie toevallig of je straks meer vermogen hebt met de track mode? Zou mooi zijn als we in 3,5 sec naar de 100 kunnen. De EV6 GT is sneller.
 
Vandaag kreeg ik opnieuw de melding "Autopilot speed limited due to poor visibility".
De zichtbaarheid was nochtans uitstekend (zeer goed verlichte weg, net nieuwe wegmarkeringen aangebracht,...)
Je mag er normaal 70km/h , ik was alleen op de baan en dacht, nu ga ik eens checken hoe fel die snelheid beperkt wordt.

Wagen reed tussen de 6-7 km/h...
Lijkt meer op een bug dan daadwerkelijk probleem met slecht zicht. Ik heb zelf afgelopen week ook een paar keer de melding gehad van slecht zicht terwijl het zicht op dat moment prima was (zeer lichte mist met zicht van een paar honderd meter). Later bedacht ik mij dat de achtercamera vies was, maar ik denk niet dat dat het probleem was.
 
Heeft iemand meegemaakt dat de Tesla zelf de update installeert zonder de gebruiker hier om te vragen en op de hoogte te brengen? Dat is nu het geval met de holiday update.

Zou er wellicht een bug fix in zitten ivm mogelijke terugroepacties?

Edit: ik krijg alsnog de vraag of ik het wil installeren. De Tesla was de update dus aan het downloaden, dat zag je terug in de app.
 
Last edited by a moderator:
Heeft iemand meegemaakt dat de Tesla zelf de update installeert zonder de gebruiker hier om te vragen en op de hoogte te brengen? Dat is nu het geval met de holiday update.

Zou er wellicht een bug fix in zitten ivm mogelijke terugroepacties?

Edit: ik krijg alsnog de vraag of ik het wil installeren. De Tesla was de update dus aan het downloaden, dat zag je terug in de app.
Dan de vraag der vragen: zitten de kaartjes met verbruik en bandenspanning er in?