Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2022.44

This site may earn commission on affiliate links.
Wat is het probleem precies?
M3 en MY modellen uit Duitsland die in aug/sept geproduceerd zijn hebben een probleem met de stuurkolom, bij (met name) koud weer gaat het sturen "schokkerig", alsof je een scrollwiel beweegt ipv een soepel stuur. Hopelijk is het inderdaad met een firmware update gefixt, anders moeten er (tien)duizenden Tesla's een nieuwe stuurkolom.
 
  • Like
Reactions: watt and DM231191
M3 en MY modellen uit Duitsland die in aug/sept geproduceerd zijn hebben een probleem met de stuurkolom, bij (met name) koud weer gaat het sturen "schokkerig", alsof je een scrollwiel beweegt ipv een soepel stuur. Hopelijk is het inderdaad met een firmware update gefixt, anders moeten er (tien)duizenden Tesla's een nieuwe stuurkolom.
die van mijne YP is reeds vervangen
 
  • Informative
  • Helpful
Reactions: JPDeckers and Niek
M3 en MY modellen uit Duitsland die in aug/sept geproduceerd zijn hebben een probleem met de stuurkolom, bij (met name) koud weer gaat het sturen "schokkerig", alsof je een scrollwiel beweegt ipv een soepel stuur. Hopelijk is het inderdaad met een firmware update gefixt, anders moeten er (tien)duizenden Tesla's een nieuwe stuurkolom.
Ik wist niet dat M3 uit Duitsland kon komen.
 
Automatische richtingaanwijzers heb ik een paar dagen uitgetest maar terug uitgezet.

Bv Bij invoegstroken om af te slaan werden ze ook elke keer uitgeschakeld.
Nog niet tegengekomen.

Tot hier toe vind ik dat het juist erg prettig werkt en wegen de “fails”, die ik zelf nog niet heb mogen ervaren,
niet door om de feature uit te schakelen.

Ik zet deze in het rijtje van AHB
 
Helaas geen 2022.44.50 aangeboden gekregen zoals gelezen op TFF. Blijkbaar moet je ook niet alles geloven wat je leest.

Ik zit trouwens nog op 44.25.1, terwijl .2 al bij een week uit is. Iemand dezelfde situatie?