Runescom
Member
Heb sinds 2022.44.25.3 last van een vastlopend systeem na een aantal dagen, alles bevriest dan zelfs de snelheidsmeter doet het niet. Een hard reset lost het op dat moment tijdelijk op. Meer mensen last van?
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb iig wel dat de radio later ‘van zich laat horen’(meestal pas na een meter op 100 na wegrijden). De voice commando’s werken ook niet direct na wegrijden maar als je eenmaal even op weg bent heb ik geen vertraging in de response.Sinds de installatie van 44.25 reageert de wagen met duidelijke vertraging op,de commando’s. Minstens 1 sec. Heeft iemand anders dat?
Soortgelijk: de auto gaat wel op slot maar geen lock confirmation sound. Soms wel soms nietSinds deze update sluit mijn M3 niet meer automatisch af en blijft de verlichting aan staan.
Wanneer ik de auto vervolgens via de app afsluit blijven spiegels uitgeklapt en blijft verlichting aan staan.
Pas na geruime tijd (30 min, 1 uur?) gaat de verlichting uit.
Gek genoeg: als ik laadkabel aansluit en de auto verlaat, wordt de auto WEL automatisch afgesloten.....
Ben benieuwd of er meer berijders zijn met dit probleem.
Heel herkenbaar.Ik heb de laatste tijd dat de auto soms bij een lane change naar links, halverwege een wat lompe zwabber een stuk terug maakt en dan alsnog de wissel afmaakt. Herkenbaar?
Waarom zou je in een woonwijk op TACC willen rijden, lijkt mij voor de veiligheid niet aan te raden.…..maar ook op cruiscontrol rijden in woonwijken is gewoon ondoenbaar. Dan blijft hij remmen en optrekken voor dingen die er niet zijn of waar ik gewoon omheen zal sturen.
Ik wil de cruisecontrol aanzetten zodat die de snelheid regelt en zodat ik op de weg kan letten en kan sturen. Vroeger met een benzineauto had je nog een goede referentie aan het toerental en het geluid dat je niet veel sneller of langzamer ging rijden, in de Tesla heb ik dat totaal niet. Dan blijf je maar kijken of je wel netjes 30 rijdt en dan weer op de weg letten, weer naar het scherm, weer op de weg.Waarom zou je in een woonwijk op TACC willen rijden, lijkt mij voor de veiligheid niet aan te raden.
Ik denk als je tijdig een kleine stuurbeweging maakt bij een obstakel om aan te geven dat je er omheen wilt, dan gaat het denk ik wel goed. In het verleden was dat ook met fietsers die voor je reden.
Ik denk dat je in een woonwijk niet op TACC maar op domme CC zou willen rijden. Ik althans. Remmen kan ik zelf wel. Met AP is het niet te doen. Al is het maar omdat er vaak geen weg met twee weghelften is. Met mijn MS ging het zo prima in de stad.Ik wil de cruisecontrol aanzetten zodat die de snelheid regelt en zodat ik op de weg kan letten en kan sturen. Vroeger met een benzineauto had je nog een goede referentie aan het toerental en het geluid dat je niet veel sneller of langzamer ging rijden, in de Tesla heb ik dat totaal niet. Dan blijf je maar kijken of je wel netjes 30 rijdt en dan weer op de weg letten, weer naar het scherm, weer op de weg.
Ja, ik had overal de cruisecontrol aan. De Tesla remt voor alles wat hij denkt dat hij ziet (en het meeste bestaat niet eens). Als ik in de straat waar ik woon de TACC aan zet dan rijdt hij 30, remt naar 25, trekt weer op, remt naar 20. Het is gewoon vervelend hoe die rijdt.
Ik zie niet in hoe de cruisecontrol in een woonwijk gebruiken onveilig zou kunnen zijn. Je stuurt toch om obstakels heen en je remt toch als je langzamer moet rijden? Het is juist de Tesla die niet goed kan rijden. Nee, zoals de TACC en AP zich gedraagt vertrouw ik die niet aan om automatisch door een woonwijk te rijden, maar dat is ook niet de bedoeling. Ik wil alleen dat hij een constante snelheid aanhoudt. En dat kan hij niet omdat hij zo slecht is.
Ik voel mij net onveilig als hij niet op staat.Waarom zou je in een woonwijk op TACC willen rijden, lijkt mij voor de veiligheid niet aan te raden.
Precies dat ja. Maar dat heeft een Tesla niet (en volgens verdwijnt dit ook in rap tempo uit andere auto's).Ik denk dat je in een woonwijk niet op TACC maar op domme CC zou willen rijden.
omdat je in een woonwijk vaak toch al niet harder mag/kunt dan 30km/h, smalle wegen hebt en er dusdanig veel obstakels/fietsers/kinderen zijn en ook zijwegen waar je toch al voor moet afremmen dat TACC of CC er alleen maar voor zorgt dat je zelfs bij lage snelheden al snel te hard rijd.Ik zie niet in hoe de cruisecontrol in een woonwijk gebruiken onveilig zou kunnen zijn. Je stuurt toch om obstakels heen en je remt toch als je langzamer moet rijden? Het is juist de Tesla die niet goed kan rijden. Nee, zoals de TACC en AP zich gedraagt vertrouw ik die niet aan om automatisch door een woonwijk te rijden, maar dat is ook niet de bedoeling. Ik wil alleen dat hij een constante snelheid aanhoudt. En dat kan hij niet omdat hij zo slecht is.
Nee, dit strookt niet met de werkelijkheid. In dorpen en steden kun je goed met cc rijden, alleen niet met TACC. Snap niet waarom ze gewoon een domme CC als optie in het scherm toevoegen.omdat je in een woonwijk vaak toch al niet harder mag/kunt dan 30km/h, smalle wegen hebt en er dusdanig veel obstakels/fietsers/kinderen zijn en ook zijwegen waar je toch al voor moet afremmen dat TACC of CC er alleen maar voor zorgt dat je zelfs bij lage snelheden al snel te hard rijd.
Te gevaarlijkNee, dit strookt niet met de werkelijkheid. In dorpen en steden kun je goed met cc rijden, alleen niet met TACC. Snap niet waarom ze gewoon een domme CC als optie in het scherm toevoegen.