Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2022.8.x

This site may earn commission on affiliate links.
Weet Elon al wat de bezineprijs gaat doen?🤔
Of moeten ze in Cali nog leren rekenen met het metrieke systeem?🤪
 

Attachments

  • DE9C7CDE-2B21-4D6E-9EA0-A611EB8B3F78.jpeg
    DE9C7CDE-2B21-4D6E-9EA0-A611EB8B3F78.jpeg
    285.8 KB · Views: 76
Klein puntje van kritiek.
De bediening van de climate control en stoelverwarming is, hoe zeggen we het netjes…… echt ruk. Enige manier om dat veilig je stoelverwarming aan te zetten is je auto even te parkeren, tijdens het rijden ben je teveel naar de onderkant van het scherm aan het kijken om de juiste priegel icoontjes aan te tikken. Of je moet even het complete scherm voor de climate control activeren.
 
Klein puntje van kritiek.
De bediening van de climate control en stoelverwarming is, hoe zeggen we het netjes…… echt ruk. Enige manier om dat veilig je stoelverwarming aan te zetten is je auto even te parkeren, tijdens het rijden ben je teveel naar de onderkant van het scherm aan het kijken om de juiste priegel icoontjes aan te tikken. Of je moet even het complete scherm voor de climate control activeren.
Dat vind ik nu wel meevallen eerlijk gezegd, ik heb ook nog het icoontje voor de stuurverwarming naast dat van de stoelverwarming staan. Heb hier geen moeilijkheden mee. Ik zie wel dat je met een X rijdt, dus het is misschien geen eerlijke vergelijking. Door dat daar het scherm nog verticaal staat is het misschien moeilijker te zien i.v.g.m. een Y.
 
Klein puntje van kritiek.
De bediening van de climate control en stoelverwarming is, hoe zeggen we het netjes…… echt ruk. Enige manier om dat veilig je stoelverwarming aan te zetten is je auto even te parkeren, tijdens het rijden ben je teveel naar de onderkant van het scherm aan het kijken om de juiste priegel icoontjes aan te tikken. Of je moet even het complete scherm voor de climate control activeren.
Automatische stoelverwarming en niet meer naar omkijken 👍
 
Kreeg net de melding dat 2022.8.10.6 klaar voor installatie is.
Maar op de installeerknop gedrukt. Eens kijken waarmee ze me nu weer mee gaan verrassen.
 
Maar nog wel updates. Ik heb 10.6 nu ook maar nog niet veel meegereden en zag nog geen veranderingen t.o.v. 10.5 Morgen maar eens kijken.
Yup, denk dat Tesla een shitstorm over zich heen krijgt als er geen (nutteloze) updates meer komen voor MCU1 🤪
Ga het straks ook zien wat de “verbeteringen “ zijn. De bedieningsknoppen van de climate control zijn niet veranderd, nog steeds priegelen om je voorruit ontwaseming of stoelverwarming aan te zetten.
 
Yup, denk dat Tesla een shitstorm over zich heen krijgt als er geen (nutteloze) updates meer komen voor MCU1 🤪
Ga het straks ook zien wat de “verbeteringen “ zijn. De bedieningsknoppen van de climate control zijn niet veranderd, nog steeds priegelen om je voorruit ontwaseming of stoelverwarming aan te zetten.
Die heb in de onderste balk staan.
 

2017 is waarschijnlijk nog AP1? Daar komt dan wel erg weinig meer voor uit... Helaas.
2017 is al AP2, maar hij zal nog MCU1 hebben. MCU1 krijgt inderdaad amper nog software-updates, deels omdat het platform ook niks extra meer kan draaien. Geen spelletjes, geen Sentry Mode, geen extra visuals, ...
 
  • Like
Reactions: Hbrink
2017 is al AP2, maar hij zal nog MCU1 hebben. MCU1 krijgt inderdaad amper nog software-updates, deels omdat het platform ook niks extra meer kan draaien. Geen spelletjes, geen Sentry Mode, geen extra visuals, ...

Moet ik even graven in mijn geheugen maar volgens mij was het zo dat je met MCU1 + HW2.5 wel Sentry Mode had, enkel niet voor de camera achter. Inderdaad de eigenaren met een MCU1 moeten het doen met minder. Ben tot op de dag van vandaag nog steeds blij met de MCU2 upgrade!
 
Die heb in de onderste balk staan.
Je bedoelt in de linker beneden hoek(temperatuur met dakje omhoog of dakje naar beneden), met die 2 kleine inieminie icoontjes voor achterruit- en voorruitontwasing? Of kan je nog apart de stoelverwarming als icoontje in het rijtje van spotify zetten?
 
Moet ik even graven in mijn geheugen maar volgens mij was het zo dat je met MCU1 + HW2.5 wel Sentry Mode had, enkel niet voor de camera achter. Inderdaad de eigenaren met een MCU1 moeten het doen met minder. Ben tot op de dag van vandaag nog steeds blij met de MCU2 upgrade!
Sentry mode werkt voor de deurpaneel camera’s (missschien dat de richtingaanwijzercamera’s meehelpen)
Ik kan allen de beelden niet op een usb stick opslaan.