Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2022.8.x

This site may earn commission on affiliate links.
20221107_111558.jpg
 
  • Like
Reactions: Faiz71
Moet ik even graven in mijn geheugen maar volgens mij was het zo dat je met MCU1 + HW2.5 wel Sentry Mode had, enkel niet voor de camera achter. Inderdaad de eigenaren met een MCU1 moeten het doen met minder. Ben tot op de dag van vandaag nog steeds blij met de MCU2 upgrade!
AP 2, 2.5 of 3 maken voor Sentry Mode niet uit. MCU1 heeft enkel waarschuwing als Sentry Mode, terwijl MCU2 ook ondersteuning heeft om de videobeelden op USB stick op te slaan.
 
Dit is wat ik heb aan climate bediening (en dan nog en standaard grote scherm waarin je alle opties van de climate control ziet).
Ben even benieuwd hoe je de stoelverwarming weer als groter icoontje naast de temperatuurinstelling kan krijgen.
 

Attachments

  • 9108998C-760C-444B-8D78-C3E0A67283AD.jpeg
    9108998C-760C-444B-8D78-C3E0A67283AD.jpeg
    57.6 KB · Views: 45
  • 247552C3-80C5-4D15-9A7C-42D63F56AF17.jpeg
    247552C3-80C5-4D15-9A7C-42D63F56AF17.jpeg
    63.9 KB · Views: 44
Dit is wat ik heb aan climate bediening (en dan nog en standaard grote scherm waarin je alle opties van de climate control ziet).
Ben even benieuwd hoe je de stoelverwarming weer als groter icoontje naast de temperatuurinstelling kan krijgen.

Door de puntjes vast te houden. Dan verschijnen de extra opties die je kunt slepen:

 
ik heb dit altijd raar gevonden dat deze Extra icoontjes niet dadelijk in het overzicht staan

Inderdaad, waarom niet gewoon altijd als je het open klapt.

Dat is wel voor meer dingen. B.v, als ik HVAC wie het stuur bedien waarom opent deze dan niet meteen op het scherm zodat je eventueel nog andere HVAC instellingen kunt aanpassen.

Zelf pas ik regenmatig de rijhoogte aan en vind het super irritant dat dat b.v. niet via het stuur te bedienen is of dat niet gewoon direct op het scherm te plaatsen is.
 
Dat dacht ik ook. Uitproberen dan maar.
Moeten we een usb als ex-fat of fat32 formatteren?
Weer een testje gedaan, Sentry mode werkt en slaat ook bestanden op op een usb stick. Ik heb een heleboel met front links recht achter etc met een tijd. Maar ze zijn allemaal 1 kb dat is niet erg veel data. Dus of mijn usb stick is toch niet goed of ik moet nog even een reset doen. En dan weer proberen. Heb jij al geprobeerd?
 
Weer een testje gedaan, Sentry mode werkt en slaat ook bestanden op op een usb stick. Ik heb een heleboel met front links recht achter etc met een tijd. Maar ze zijn allemaal 1 kb dat is niet erg veel data. Dus of mijn usb stick is toch niet goed of ik moet nog even een reset doen. En dan weer proberen. Heb jij al geprobeerd?
Nope nog geen tijd gehad. Van het weekend eens proberen.