Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2023.2.*

This site may earn commission on affiliate links.
Klopt, eind september geleverd. Wat het extra vreemd maakt ('s ochtends) is dat hij gewoon in de garage staat + voorverwarmd voor vertrek. Dus het opwarmen van de batterij waardoor de climate control minder draait zou niet mogen gebeuren lijkt me.
Hoe warm is je garage en hoe lang verwarm je voor? Ik denk dat de accu afkoelt omdat het buiten koud is?
 
Hoe warm is je garage en hoe lang verwarm je voor? Ik denk dat de accu afkoelt omdat het buiten koud is?
Garage is tussen de 18 a 20°C, hoe lang ik voorverwarm heb ik geen idee van. Hij staat gewoon ingesteld om opgewarmd te zijn tegen het tijdstip dat ik moet vertrekken (hij staat nooit aan de lader thuis, heb nog geen voorziening hiervoor). Hij warmt dus op via de batterij en niet aan de lader.
 
  • Informative
Reactions: DM231191
Ik heb hem net geïnstalleerd. We hebben enkel een update van de stuurverwarming volgens de app.


View attachment 899593
Daar waar ik op de telefoon app enkel de stuurverwarming zag, zie ik in de auto enkel de update voor sentry. Bugje ...
PXL_20230125_135340951.jpg
 
Wel een downside van deze software opgemerkt: je kunt geen muziek meer downloaden via Tidal. De auto geeft automatisch al aan dat het geheugen vol zit (en ik heb (nog) geen muziek gedownload).
 
Sinds deze update is de kwaliteit van DAB radio heel slecht, net alsof de stream hapert. Reset van de HW helpt niet. Kan me herinneren dat ik dit jaren terug ook eens had na een update, en de volgende update dat probleem weer oploste.

Ieamand anders dit ook gemerkt bij deze update?