Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2023.2.*

This site may earn commission on affiliate links.
Sinds deze update is de kwaliteit van DAB radio heel slecht, net alsof de stream hapert. Reset van de HW helpt niet. Kan me herinneren dat ik dit jaren terug ook eens had na een update, en de volgende update dat probleem weer oploste.

Ieamand anders dit ook gemerkt bij deze update?
Spotify heeft hetzelfde. Dat is duidelijk nieuw in deze versie. want ik had er eerder geen last van
 
Net zoals er mensen zijn die hun navigatiekaart in ‘rijrichting’ willen en mensen die kunnen kaartlezen,…
…zijn er mensen die hun range in percentage willen en mensen die kunnen rekenen.
Let me fix tha t for you
...zijn er mensen die hun range in kilometers willen en mensen die kunnen rekenen. :)

Die hele km range is ooit aan ice's toegevoegd voor mensen die van een percentage geen geschatte range konden maken.
 
Let me fix tha t for you
...zijn er mensen die hun range in kilometers willen en mensen die kunnen rekenen. :)

Die hele km range is ooit aan ice's toegevoegd voor mensen die van een percentage geen geschatte range konden maken.
Haha. Die had ik verwacht, want inderdaad correcter.
Maar wou de knuppel in t hoenderhok gooien.
Ik heb nog wat popcorn die op moet.
 
Voor overzicht is Noorden naar boven ideaal. Maar als de snelweg zich in 3en splitst, is rijrichting wel even handig 😅
Ik reed vroeger altijd rijrichting. Maar dan geraak je je oriëntatie kwijt in het donker.
Ooit was er een gigantische verkeerschaos in België door enorme sneeuwval. Ik moest van Zelzate naar Aalst en alle snelwegen zaten vast. GPS stuurde mij langs binnenwegen die ik niet kende. Plots stond er iemand het verkeer terug te sturen omdat een brug versperd werd door vrachtwagens die er niet op geraakten door de gladheid. Ik keerde terug en reed een eindje van de brug weg in wat mij de juiste richting leek. De GPS bleef mij natuurlijk terug naar de brug sturen. Na 10 minuten dacht ik dat ik de gps nu ook een nieuwe route nam en ik hem mocht vertrouwen, maar nog eens 10 minuten later kwam ik weer aan de afgesloten brug. Het was donker en ik was mijn oriëntatie volledig kwijt geraakt, terwijl ik daar normaal gezien volledig op mag vertrouwen.
Sedertdien staat mijn oriëntatie altijd noord.
 
  • Like
Reactions: MaH