Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2023.2.*

This site may earn commission on affiliate links.
Voor het stotteren van DAB+ heb ik net een service afspraak gemaakt. Rotterdam en Den Haag zaten vol tot eind maart dus wordt het Tilburg a.s. vrijdag.
Ik had ook een service afspraak voor dit probleem. Gisteren gebeld door de SeC met de mededeling dat dit een bekend probleem was wat verholpen zou moeten worden met een nog uit te brengen software update. Afspraak is geannuleerd. Nog even geduld dus.
 
Ik had ook een service afspraak voor dit probleem. Gisteren gebeld door de SeC met de mededeling dat dit een bekend probleem was wat verholpen zou moeten worden met een nog uit te brengen software update. Afspraak is geannuleerd. Nog even geduld dus.
Netjes. Ik krijg nu hetzelfde in de Tesla app:
Beste RichieB, bedankt voor uw service aanvraag. Het klopt dat dit is ontstaan na de laatste update dit is een bug. In een van de volgende updates zal dit verholpen zijn. Voor nu zullen wij de afspraak sluiten. Excuses voor het ongemak.
 
Wat mij echt stoort is dat de auto zomaar een afrit wilt pakken als ik van linker naar rechter rijstrook wissel hij opeens rechter overslaat en zomaar de afrit wilt nemen, levens gevaarlijk en al opgemerkt dat de auto achter mij opeens 1 strook verschil tussen ons nam voor de zekerheid. Hij dacht misschien dat ik dronken was ofzo.
 
Wat mij echt stoort is dat de auto zomaar een afrit wilt pakken als ik van linker naar rechter rijstrook wissel hij opeens rechter overslaat en zomaar de afrit wilt nemen, levens gevaarlijk en al opgemerkt dat de auto achter mij opeens 1 strook verschil tussen ons nam voor de zekerheid. Hij dacht misschien dat ik dronken was ofzo.
Is inderdaad zeer irritant. Hetzelfde gebeurt als je op een provinciale weg rijdt zoals van Den Bosch naar Tilburg en je van de linkerbaan naar de rechterbaan gaat met EAP aan. Als er dan toevallig net een parkeerhaven aankomt met een onderbroken streep schiet je zomaar met 80 km/uur de parkeerhaven in.
 
  • Like
Reactions: OttoR
Dat is het zeker, viel me onlangs ook op toen ik aan het snelladen was dat vooral de bitrate super laag is waardoor het beeld niet zo vloeiend is. Lage resolutie vind ik niet zo erg maar lage framerate en kwaliteit wel.
Hmm… heel jammer dit. Voorheen was het echt super gaaf om even te Netflixen of Youtuben.
 
Hmm… heel jammer dit. Voorheen was het echt super gaaf om even te Netflixen of Youtuben.
Viel mij zojuist ook op dat de respons van het scherm tijdens Disney+ laggy was. Dit was voorheen nooit. Resolutie en frame rate waren nog wel prima.

Overigens al twee keer gehad deze week tijdens superchargen met nat weer dat de auto omringt werd door een witte walm van rook. Lijkt stoom te zijn van onder de auto. Hebben meer mensen dit?
 
Viel mij zojuist ook op dat de respons van het scherm tijdens Disney+ laggy was. Dit was voorheen nooit. Resolutie en frame rate waren nog wel prima.

Overigens al twee keer gehad deze week tijdens superchargen met nat weer dat de auto omringt werd door een witte walm van rook. Lijkt stoom te zijn van onder de auto. Hebben meer mensen dit?
Niks om zorgen over te maken.
 
Viel mij zojuist ook op dat de respons van het scherm tijdens Disney+ laggy was. Dit was voorheen nooit. Resolutie en frame rate waren nog wel prima.

Overigens al twee keer gehad deze week tijdens superchargen met nat weer dat de auto omringt werd door een witte walm van rook. Lijkt stoom te zijn van onder de auto. Hebben meer mensen dit?
Mbt dat laatste: ja, maar niet dermate veel dat het opviel.
 
  • Like
Reactions: Drent met YP