Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software of eMMC probleem

This site may earn commission on affiliate links.
Sinds de 2020.24.6.11 software update krijg ik bij bepaalde handelingen een onleesbaar kleuren scherm.Zoals open vam een menu of wanneer ik in R achteruit rijd.

Is dit nou een software probleem of een beginnende eMMC probleem?
 

Attachments

  • 20201110_140828.jpg
    20201110_140828.jpg
    703.3 KB · Views: 58
  • 20201112_190016.jpg
    20201112_190016.jpg
    415.9 KB · Views: 44
Ik heb ook dat mijn scherm dit soort kleuren laat zien, evenals wat redraw issues bij pop-ups, en heb eMMC al laten vervangen door Loek...
Deze week bij SeC Eindhoven logs laten nakijken en mij is verteld dat het een bekend probleem is, dat in een firmware update zal worden hersteld. Tot die tijd is een soft reset de oplossing.
 
Deze week bij SeC Eindhoven logs laten nakijken en mij is verteld dat het een bekend probleem is, dat in een firmware update zal worden hersteld. Tot die tijd is een soft reset de oplossing.

Om die reden zou je de vorige versie terug moeten kunnen zetten "last known good". Je weet nooit wanneer die super mooie firmware update zal komen.
 
Sinds de 2020.24.6.11 software update krijg ik bij bepaalde handelingen een onleesbaar kleuren scherm.Zoals open vam een menu of wanneer ik in R achteruit rijd.

Is dit nou een software probleem of een beginnende eMMC probleem?

Ik had dit ook. Het probleem bleek een corrupte USB-stick te zijn. Nadat ik die had verwijderd, was het probleem opgelost.