Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software versie 8.1

This site may earn commission on affiliate links.
Het lijkt er op dat je deze update vooralsnog beter niet kan installeren.
Tesla’s AutoPilot update faalt schromelijk - Groen7
Volgens mij is de harde limiet alleen van toepassing buiten snelwegen?

En wat een gekleurd artikel met een idiote conclusie. "Kortom, mensen zijn salty. Gelukkig heeft Elon Amber nog."

Hoeveel mensen?
--edit--
Ik skip groen7 en hou het bij Electric.co. Minder speculatie, meer inhoud. Tesla crushes Consumer Reports Owner Satisfaction ranking again – 91% would buy again, 2nd and 3rd at 84% and 77%
 
Last edited:
Net ook de update binnen en blijkbaar al een andere versie : 2.50.114

... en komt met een - naar mijn aanvoelen - mooie verbetering voor de bediening van de deuren met de fob (Model X).
Het accidenteel sluiten van alle deuren door 1 klik bovenaan op fob is verleden tijd: je kan dit nu afzetten in de X en toch de functionaliteit houden door 3x te klikken op de fob. Top! :)
 
daarnet zette ik de auto in de garage en toen ik 10 min later terug binnen kwam stond alles binnen de auto nog aan. radio, verwarming.
schermen.
Alle deuren waren volledig gesloten. toen ik de deur open en weer dicht deed, ging alles uit.
Iets nieuws van 8.1 dat ik gisteren geïnstalleerd heb?:rolleyes:. ik ga het even in de gaten houden want als hij zo een ganse nacht staat te draaien...
 
  • Helpful
Reactions: BartJ
Het lijkt er op dat je deze update vooralsnog beter niet kan installeren.
Tesla’s AutoPilot update faalt schromelijk - Groen7

Ik vind dit toch wel een sterk overdreven artikel hoor.

De moment dat een bestuurder Auto Pilot inschakelt is het (wettelijk nog niet) de verantwoordelijkheid van de wagen om op een zo veilig mogelijke manier mee te doen in het verkeer. Als de eigenaar graag 20 km/u hoger dan de limiet wil rijden, dan moet die maar zelf sturen. Als ie dat niet wil doen, dan moet hij er zich maar bij neerleggen dat de auto in dat geval de limiet bepaald.

En wees er maar zeker van dat de limiet op termijn ook gewoon op de snelweg zal gelden in auto pilot. De moment dat Tesla verzekeringen gaat aanbieden voor zijn wagens met de volledig autonome auto pilot kunnen ze niet anders. Het voordeel zal dan zijn zoveelste meer de wagen autonoom rijdt, zoveelste lager de premie. Wie weet zelfs gewoon met een afrekening op het einde van het jaar na het downloaden van de logs uit de auto de berekening van de premie.
 
  • Like
Reactions: GeekfromFRL
Ik vind dit toch wel een sterk overdreven artikel hoor.

De moment dat een bestuurder Auto Pilot inschakelt is het (wettelijk nog niet) de verantwoordelijkheid van de wagen om op een zo veilig mogelijke manier mee te doen in het verkeer. Als de eigenaar graag 20 km/u hoger dan de limiet wil rijden, dan moet die maar zelf sturen. Als ie dat niet wil doen, dan moet hij er zich maar bij neerleggen dat de auto in dat geval de limiet bepaald.

En wees er maar zeker van dat de limiet op termijn ook gewoon op de snelweg zal gelden in auto pilot. De moment dat Tesla verzekeringen gaat aanbieden voor zijn wagens met de volledig autonome auto pilot kunnen ze niet anders. Het voordeel zal dan zijn zoveelste meer de wagen autonoom rijdt, zoveelste lager de premie. Wie weet zelfs gewoon met een afrekening op het einde van het jaar na het downloaden van de logs uit de auto de berekening van de premie.

Je kunt vanaf deze post: #3823 de discussie lezen met extra informatie. Misschien past deze discussie beter in dit draadje.