Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software versie 8.1

This site may earn commission on affiliate links.
Het was de .34. versie. Ik leg meestal gewoon 1 hand onderin het stuur. Het gewicht van mijn hand is meestal genoeg.
Overigens is het bij mijn AP2 heel verschillend. Soms heel kort, soms zeker 10 minuten. Ik denk dat het vooral verschilt, afhankelijk van of er veel gestuurd moet worden
 
Het was de .34. versie. Ik leg meestal gewoon 1 hand onderin het stuur. Het gewicht van mijn hand is meestal genoeg.
Overigens is het bij mijn AP2 heel verschillend. Soms heel kort, soms zeker 10 minuten. Ik denk dat het vooral verschilt, afhankelijk van of er veel gestuurd moet worden
Gek is dat toch eigenlijk hé. Bij mij (ook AP2) is het vrijwel altijd rond de 1 minuut, onafhankelijk van de situatie. Bij de .34 versie soms ietsie langer maar dan echt 10 seconden langer of zo. Dat was zo bij mijn vorige X (Dec 2016) en bij de nieuwe X. Daarentegen zie ik soms ook andere problemen die ik weer niet heb of juist wel. Lord Elon works in mysterious ways ;-)
 
Ben benieuwd wat 2017.38 ons gaat brengen:

upload_2017-9-28_6-5-57.png
 
Dan ben je nog vrij goed bij. Ik zit op 2017.32.6. Er zal binnenkort wel weer een update komen voor mij, maar ik verwacht er niet veel van. Enige waar ik momenteel eigenlijk op wacht is aanpassing van de gevoeligheid van de regensensor en nieuwe navigatie. Beiden nog in de verre toekomst vrees ik.
 
Wat ik wel merk sinds 8.1 op mijn MX: hoofdsteunen kan ik instellen en opslaan in profiel, maar eerstvolgende keer instappen op mijn profiel reset de hoofdsteun zich weer op 'standaard hoogte'. Zowel bestuurder als passagierstoel. Ook al heb je alles daarvoor anders ingesteld. Heeft iemand hier ook ervaring mee? In de laagste stand ligt de hoofdsteun namelijk lekkerder in mijn nek. Zou mooi zijn als dat ook zo bleef ;).
Hier hetzelfde probleem maar dan omgekeerd. Mijn hoofdsteun moet in de hoogste stand, maar staat telkens weer in een lagere stand. De passagiersstoel heeft dit euvel overigens niet.
Meer mensen met dergelijke problemen?
 
  • Helpful
Reactions: nervus
-keeping it cool ... or warm ( aanlaten van Klimaatregeling)
-supercharger power (hoeveel kw max is er beschikbaar)
-more control with homelink
-new language Spanish
-additional improvements
Ik heb gisteravond ook de 2017.40.1 update gekregen. Aanvullend op de zaken hierboven: de additional improvements is de fix voor de hoofdsteunen voor die nu opgeslagen kunnen worden in je profiel. Althans... dat zeggen de release notes ;-). Ik kom van 2017.34.
 
Vanmiddag 2017.40.1 geïnstalleerd en vervolgens een snelwegrit van 100 km ermee gemaakt. Geen grote verbeteringen gemerkt. Wel had ik het idee dat de inhaalbeweging naar links en het invoegen naar rechts heel soepel ging. Geen idee eigenlijk of dat hiervoor ook al zo was, maar het viel mij nu erg op.

Helaas lukte het niet meer om bij Spotify in te loggen, zowel met mijn eigen account als met die van Tesla. Meer mensen last van?
 
Deze ochtend heb ik voor de zoveelste keer 2x aan de verkeerde hendel getrokken om AP aan te zetten.

Gevolg was dus dat ik vrij agressief leek te knipperen met de koplampen naar mijn voorganger.

De reputatie van de Tesla rijders zal er niet door verbeteren :)

Ben ik de enige die dit overkomt?
 
Deze ochtend heb ik voor de zoveelste keer 2x aan de verkeerde hendel getrokken om AP aan te zetten.

Gevolg was dus dat ik vrij agressief leek te knipperen met de koplampen naar mijn voorganger.

De reputatie van de Tesla rijders zal er niet door verbeteren :)

Ben ik de enige die dit overkomt?
Eergisteren ook voorgehad in de pikkedonker smorgens. Het schaamrood stond op mijn wangen maar ja, dat zien de mensen niet :)
 
  • Like
Reactions: Rubinho
Deze ochtend heb ik voor de zoveelste keer 2x aan de verkeerde hendel getrokken om AP aan te zetten.

Gevolg was dus dat ik vrij agressief leek te knipperen met de koplampen naar mijn voorganger.

De reputatie van de Tesla rijders zal er niet door verbeteren :)

Ben ik de enige die dit overkomt?
Nee hoor, gebeurt mij ook wel eens