Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software versie 8.1

This site may earn commission on affiliate links.
2018.18 4c72e69
Maar geen nieuwe Nav.
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    574.3 KB · Views: 52
Van 2018.6.1 naar dezelfde 2018.6.1 gegaan. Paar kleine aanpassingen aan auto deuropening en nog wat kleine zaken.
AP1 auto van febr. 2015.
De melding dat de 12 Volt accu moet worden vervangen blijft, nu 2,5 week, gewoon in beeld staan.
 
Nieuwe MS, gisteren opgehaald. Niet op nav gelet. Ook niet op versie nr.
Vannacht heeft ie een update gedraaid en vanmorgen had ik 2018.18. Ik weet dus net zeker of de nieuwe nav er gisteren op stond, maar ik denk het wel want ‘online routing’ stond uit heb ik zien staan.
Dat je splinternieuwe MS op de eerste dag al een software-vastloper had zegt helemaal niets. Dat had de mijne ook terwijl ik die van het ophaalpunt (Tilburg) naar huis reed, en was later gewoon stabiel.
 
Nou... mijn MS doet dat vanaf de aflevering zeer regelmatig (1-2 keer per week). Verder rijd ie prima, al 13k erop zitten. Diagnose gaf aan dat de MCU moet worden vervangen. Levertijd was 7 weken, en vervanging gebeurt dinsdag a.s..
Alle vertrouwen dat het dan beter zal gaan.
 
Dat je splinternieuwe MS op de eerste dag al een software-vastloper had zegt helemaal niets. Dat had de mijne ook terwijl ik die van het ophaalpunt (Tilburg) naar huis reed, en was later gewoon stabiel.
#metoo

Nou... mijn MS doet dat vanaf de aflevering zeer regelmatig (1-2 keer per week). Verder rijd ie prima, al 13k erop zitten. Diagnose gaf aan dat de MCU moet worden vervangen. Levertijd was 7 weken, en vervanging gebeurt dinsdag a.s..
Alle vertrouwen dat het dan beter zal gaan.
krijg je nu ook de MCU 2.0 ?