Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software versie 8.1

This site may earn commission on affiliate links.
Gisteren update gekregen, naar versie 32.2. AP en m.n. lane change lijkt rustiger. Dus blij.
Vandaag een echte Christine-actie. Bij het instappen werd vrolijk mijn profielnaam getoond, en vervolgens ging de stoel maximaal naar voren en omhoog. Dat is met 1,94m en 92 kg niet echt fijn...
Opnieuw ingesteld, maar toen bij het uitstappen het profiel naar easy entry ging, gebeurde hetzelfde. Ik hoor net van mijn vrouw dat bij haar hetzelfde gebeurde eerder vandaag.
 
  • Like
Reactions: Jkr85
Zojuist gekeken, helaas nog niet. Kan ook niet, want 32.2 zit er bij mij sinds half vorige week op. Wel een prima stap van Tesla, want wat mis ik passive entry. Het uitzetten daarvan voelde als een stap terug in de tijd (#firstworldproblem).
Ik heb ook één dag gereden met passive entry uit. Wat een gedoe.
Nu heb ik makkelijk praten. Mijn Tesla staat 's nachts achter een reusachtige firewall, een veerpont :)
 
  • Funny
Reactions: Faiz71
Ik heb ook één dag gereden met passive entry uit. Wat een gedoe.
Nu heb ik makkelijk praten. Mijn Tesla staat 's nachts achter een reusachtige firewall, een veerpont :)

mijn bevinding met passive entry is nou net weer een beetje de andere kant op. Als ik naar het toilet ga, naar boven loop, naar de garage ga of wat dan ook hoor ik de spiegels van de auto uitklappen... Als de sleutel maar een beetje in bereik is ontgrendelt de auto, ook als ik het helemaal niet wil.

Ik heb de sleutel altijd in mijn broekzak eigenlijk. Misschien moet ik aanleren om die gewoon weg te leggen als ik thuis ben.
 

Attachments

  • IMG_6383.jpeg
    IMG_6383.jpeg
    473.3 KB · Views: 78
mijn bevinding met passive entry is nou net weer een beetje de andere kant op. Als ik naar het toilet ga, naar boven loop, naar de garage ga of wat dan ook hoor ik de spiegels van de auto uitklappen... Als de sleutel maar een beetje in bereik is ontgrendelt de auto, ook als ik het helemaal niet wil.

Ik heb de sleutel altijd in mijn broekzak eigenlijk. Misschien moet ik aanleren om die gewoon weg te leggen als ik thuis ben.

Dat laatste is zeker aan te bevelen ivm de bekende relay hack. Als je niet wilt dat de auto reageert op de key fob, zet dan "auto present door-handles uit"
 
Ja, ik heb het, naar dan in 32.4. Vanochtend kwam bij mij 2018.32.4 040c866 binnen. Classic van 11-2013.
Ik ga er echter geen gebruik van maken, het is wat omslachtig. Bij mij liggen de key fobs thuis en op kantoor in een metalen bakje.

Je bent echt één van de eersten met 32.4. Google vindt er nog geen verdere informatie over. Bijzonder zo'n wijziging zonder veranderend weeknummer. (of niet?)
 
Ben benieuwd hoe de UX met zo'n PIN gaat worden. Lijkt me op voorhand een irritatie-factor.
Dan maar de WA-plus verzekering nemen. Die irriteert maar één keer per jaar.

Al met al lijkt met gezicht/retina/vingertop-herkenning die PIN een sepia-fase.
Straks wordt voor ieder vertrek o.a. gecheckt of:
Je geen alcohol of drugs hebt gebruikt.
Je geen gebiedsverbod hebt, cq je ex al in de buurt rijdt.
Je data niet in de server van Interpol voorkomt.
En of er nog boetes/belastingaanslagen uitstaan. Zo ja, rijdt de AP3 direct door naar het belastingkantoor.