Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software versie 9.0

This site may earn commission on affiliate links.
Wat ik nu in V8.x mis, is het opslaan van verschillende equalizer presets.
Bijvb:
Rock/metal
Disco
Pop
Klassiek
Jazz
Nieuws (voor praatprogramma’s)

Als ze dat in een nieuwe firmware versie kunnen fixen, dan zou dat heel fijn zijn :)
 
F47B3E8F-0315-4A7E-9C46-6FD80E4D08FF.png
E2C09259-ADAA-4366-8FF7-71F9E6DF5FD3.png
Tesla Plus app? Is dat de Remote S app ( third part, werkt ook op de ipad, aanrader! ) of een andere? Want de laatste heb ik en daar kan dat volgens mij niet mee?
 
  • Helpful
Reactions: FrankNL
Heeft hier overigens iedereen al de nieuwe navi.. Ik zie dat de auto al weken lang grote bestanden aan het downloaden is (400MB+), maar de melding met "de nieuwe navigatie is geïnstalleerd" blijft uit :(

Hier nog de oude navigatie....geen online optie en vrouwenstem... Wel de reguliere updates, zit nu op:2018.32.2

Hoe kun je als digibeet zien of de wagen aan het downloaden is?
 
Als digibeet is dat lastig ;) Je kan het alleen zien als je kijkt naar het verkeer op het netwerk. Veel routers hebben die functie, maar daar is geen kant en klaar stappenplan voor, is router-afhankelijk.
 
  • Like
Reactions: GIO1974
Nooit op wifi connecteren is de oplossing. Waarom zou je? Ik krijg de updates zo ook wel.

Er staat mij bij dat bijvoorbeeld de nieuwe navigatie eerst alleen via wifi kwam. Het waarom zit er bij mij in dat 'wifi in NL' zo goed als gratis is, er niet extra voor die paar GB per maand hoeft te worden betaald, maar voor Tesla helpt connectivity betaalbaar te houden. En ik moest toch mijn blackvue aansluiten :) Dus tegenwoordig accespoint in de auto.
 
  • Like
Reactions: Bob4
Er staat mij bij dat bijvoorbeeld de nieuwe navigatie eerst alleen via wifi kwam. Het waarom zit er bij mij in dat 'wifi in NL' zo goed als gratis is, er niet extra voor die paar GB per maand hoeft te worden betaald, maar voor Tesla helpt connectivity betaalbaar te houden. En ik moest toch mijn blackvue aansluiten :) Dus tegenwoordig accespoint in de auto.
Inderdaad ik heb de nieuwe nav nog niet. Wellicht daardoor. Slaag er niet in om wifi tot in decauto te krijgen. Zelfs niet met repeater op de motorkap.
 
Inderdaad ik heb de nieuwe nav nog niet. Wellicht daardoor. Slaag er niet in om wifi tot in decauto te krijgen. Zelfs niet met repeater op de motorkap.

Dat is wel erg vreemd. Als de repeater wel voldoende signaal heeft zou de Tesla hem gewoon moeten pakken. Om zeker te zijn dat je Tesla geen wifi problemen heeft zou je je telefoon als accespoint kunnen instellen en dan kijken of je verbinding krijgt.
 
Inderdaad ik heb de nieuwe nav nog niet. Wellicht daardoor. Slaag er niet in om wifi tot in decauto te krijgen. Zelfs niet met repeater op de motorkap.

Een repeater op de motorkap helpt ook niet als op de motorkap het signaal wat de repeater moet repeaten niet beschikbaar is.

Een repeater moet je ophangen tussen je bestaande WiFi accesspunt en het apparaat dat je wil voorzien van WiFi. De repeater moet immers zowel bereik naar het apparaat (de auto) hebben en naar het bestaande Wifi Netwerk. Als 1 van beide buiten bereik is valt er niets te repeaten. Je ziet dan waarschijnlijk wel het SSID van de repeater, maar de repeater heeft geen verbinding met je bestaande netwerk en dus ook geen internet.

Een repeater op de motorkap heeft dus geen zin. Dan had je ook in de auto je WiFi netwerk wel kunnen gebruiken zonder repeater.

In zo'n geval is de beste oplossing een reguliere accesspoint aan een netwerkkabel. Als dat lastig is kun je overwegen om een Devolo adapter set te nemen, dat netwerkverkeer over stroomkabels stuurt.