Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software versie 9.0

This site may earn commission on affiliate links.
Met andere woorden zet telkens de verwarming aan met de app als je de auto verlaat. Zou mogelijk kunnen werken als doe app goed verbinding maakt...

Ik weet niet hoe jullie dit ervaren, maar regelmatig lukt het mij niet eens om met de app verbinding te maken met de auto zonder deze eerst het de AB open te maken. Dus de auto lekker voor te verwarmen is nog niet zo eenvoudig...

Is het normaal dat bij voorverwarmd alle zitplekken ook worden verwarmd?
 
Met andere woorden zet telkens de verwarming aan met de app als je de auto verlaat. Zou mogelijk kunnen werken als doe app goed verbinding maakt...

Ik weet niet hoe jullie dit ervaren, maar regelmatig lukt het mij niet eens om met de app verbinding te maken met de auto zonder deze eerst het de AB open te maken. Dus de auto lekker voor te verwarmen is nog niet zo eenvoudig...

Is het normaal dat bij voorverwarmd alle zitplekken ook worden verwarmd?

Ik kan mijn S altijd bereiken met de app. En alle stoelen worden aangezet maar die kun je ook uit zetten in de app. Ook weer een beetje simpel want de auto weet precies hoeveel mensen er gemiddeld in de auto zitten. Bij mij 98% alleen de bestuurder.
 
  • Like
Reactions: SpeedyEddy
Je voor- en achterruit ook? :p

Eh achterraam met deur en al en voorraam met een kleine ingreep.

Afb010.jpg


Als ik er een softtop van maak en deze 1984 voorraam scharnieren gebruik wel. Ik heb nu de vaste 2003 delen gebruikt.
 
  • Funny
Reactions: MusQueTear
Wat is HVAC?

Mij auto gaat al in slaapstand als ik even lunch haal bij de AH, ook de achterklep gaat dan in een “slaapstand” je staat bijna voor schut bij je Tesla als je de kofferbak wil open doen.

HVAC=Heating, ventilation, and air conditioning

De slaapstand die ik bedoel is dat de auto ook niet meer via de API te benaderen is.

Bedoel je dat de auto niet reageert op je afstandsbediening? Dat zijn 2 losse systemen. Bij mij gaat de auto direct open met de AB
 
Wordt bij voorverwarmen echt de stoel verhit? Ik dacht dat dit enkel werkt als je in de stoel zit en dat is ook mijn ervaring. Stuurverwarming werkt wel.

Mijn S reageert altijd op de AB. De app als de auto slaapt (meestal enkel na de nacht) moet ik het soms nogmaals proberen.
 
HVAC=Heating, ventilation, and air conditioning

De slaapstand die ik bedoel is dat de auto ook niet meer via de API te benaderen is.

Bedoel je dat de auto niet reageert op je afstandsbediening? Dat zijn 2 losse systemen. Bij mij gaat de auto direct open met de AB

Ik bedoel dat de auto niet op de API reageert wat op zich nogal vreemd is daar de app op de telefoon dan ook niet veel zin heeft...
 
Ik bedoel dat de auto niet op de API reageert wat op zich nogal vreemd is daar de app op de telefoon dan ook niet veel zin heeft...

Dat is een bug aldus SeC Groningen. Er zijn een aantal connectivity issues bij Tesla bekend. Mijn auto is vaak onbereikbaar als hij wat langer (meer dan een kwartier ofzo) geparkeerd staat zonder WiFi. Als je dan instapt geeft de auto ook aan 'no connectivity', en dat herstelt zich dan met een paar minuten.

Gek genoeg, als ik een adres deel naar de auto is de auto daar wel van op de hoogte (hij ontvangt dus wel degelijk data!). Hij wil dan een route plannen naar het opgegeven adres en geeft dan een of andere melding dat connectivity vereist is om het adres te kunnen opzoeken.

Zal ooit wel gefixed worden. In Elon Time
 
  • Like
Reactions: Knientje
Vandaag die 2018.50 update gehad maar zie niets nieuws, al moest ik net wel ingreep doen bij autopilot die ern weg die hij normaal vlekkeloos rijdt in een keer een slinger in de weg niet leek te pakken. Weet iemand al wat er dan is aangepast?? Bij de info stond hetzelfdecsls bij de .48 update.
 
Met andere woorden zet telkens de verwarming aan met de app als je de auto verlaat. Zou mogelijk kunnen werken als doe app goed verbinding maakt...

Ik weet niet hoe jullie dit ervaren, maar regelmatig lukt het mij niet eens om met de app verbinding te maken met de auto zonder deze eerst het de AB open te maken. Dus de auto lekker voor te verwarmen is nog niet zo eenvoudig...

Is het normaal dat bij voorverwarmd alle zitplekken ook worden verwarmd?

Ik heb de hele discussie misschien deels gemist, maar wist U dat de verwarming (en eigenlijk ook airco, dus climaat regeling) kan aan blijven als jij even uitstapt (boodschap) door gewoon, in P stand, in de climaat menu bovenaan aan “Keep Climat On” aan te zetten.
 

Attachments

  • F7C9E5A1-C100-4D92-AA17-FAE877C9EED9.jpeg
    F7C9E5A1-C100-4D92-AA17-FAE877C9EED9.jpeg
    24.8 KB · Views: 28
Waar blijft 'drive on nav'? Sentry mode? Gewoon weer 8 weken wachten?
drive on nav heeft niemand in Europa. Regelgeving krijgt de schuld maar dat is een dekmantel. Het probleem is dat de afslagen in Europa veel complexer zijn. Ik verwacht dat we binnen een paar maanden hopelijk automatic lane changes krijgen maar het nemen van vele afslagen die in elke land anders zijn zie ik nog niet op grote schaal gebeuren.

Sentry mode is een feature die niet het rijsysteem beinvloed dus ik verwacht dat die redelijk snel naar EU wordt uitgerold.