Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software versie 9.0

This site may earn commission on affiliate links.
Ik zit al 8 weken op 32.4. Terwijl ik voorheen relatief snel updates kreeg. Ik zelf denk dat het redelijk random is. Ze rollen een nieuwe firmware uit en zeggen bijvoorbeeld dat iedere dag 1% van de auto's die firmware mag krijgen. Ze kunnen een firmware uiteraard limiteren op hardware (alleen MCU2) of model (alleen model 3) of locatie (alleen US) of software versie (bijvoorbeeld als een versie een bug heeft). Ik denk dat dan binnen die groep VINs iedere dag random het gewenste aantal auto's worden gepikt. Toch denk ik wel dat hoe ouder je huidige firmware is je misschien prioriteit krijgt. Pure speculatie dit.
 
Ik zit al 8 weken op 32.4. Terwijl ik voorheen relatief snel updates kreeg. Ik zelf denk dat het redelijk random is. Ze rollen een nieuwe firmware uit en zeggen bijvoorbeeld dat iedere dag 1% van de auto's die firmware mag krijgen. Ze kunnen een firmware uiteraard limiteren op hardware (alleen MCU2) of model (alleen model 3) of locatie (alleen US) of software versie (bijvoorbeeld als een versie een bug heeft). Ik denk dat dan binnen die groep VINs iedere dag random het gewenste aantal auto's worden gepikt. Toch denk ik wel dat hoe ouder je huidige firmware is je misschien prioriteit krijgt. Pure speculatie dit.
32.4 hier ook.
Volle hoop auto anders geparkeerd om betere Wifi ontvangst te krijgen (met verificatie langs speednet :D), maar helaas geen prijs vannacht.
Jou speculatie is denk ik ook vrij dicht bij de werkelijkheid. Dus maar wachten...
 
Guess what :) #luckybastard
CADC0026-0AF7-49D7-883E-984D817D2EA0.jpeg
 
Even wat sfeerbeelden :)

Nu ook het verkeer achter je te zien, en verschillende soorten voertuigen
27174D5D-E2EE-4FCA-95CE-DC4642766BEB.jpeg


Bediening van het grote scherm zit nu onderin, naast het “muzieknootje”
F049A772-70B6-47B1-A426-67BC86B7F776.jpeg


We kunnen nu gamen tijdens het laden. Vraag me af wanneer er een multi-user online versie komt, zodat je tegen elkaar kunt gamen.
0069F7A4-BEBB-4AF9-B045-00A47F97054B.jpeg


Het centrale scherm is volledig navigatie. (Die gele rand is een feature die ik al in de vorige versie had ;) )
6B259175-FB1D-48FD-9ED2-C5E5D2DCBDCF.jpeg
 
Geen idee of het werkt (en of je er zin in hebt), maar las ergens op FB dat als je de auto terugzet naar factory settings er dan ook gekeken wordt of er een nieuwe update is.

Thanks voor de tip! Hierna pakte hij hem bij mij gelijk op (wel aan de wifi en +75% charged. Was wel mijn spotify etc. kwijt. Maar verder geen schade, (en het profiel van mijn vrouw is weg....)) :cool:

Thanks Martin, dit is wel de beste tip die mijn ongeduldige ik ooit heeft gehad :)
 
Last edited:
Thanks voor de tip! Hierna pakte hij hem bij mij gelijk op (wel aan de wifi en +75% charged. Was wel mijn spotify etc. kwijt. Maar verder geen schade, (en het profiel van mijn vrouw is weg....)) :cool:

Thanks Martin, dit is wel de beste tip die mijn ongeduldige ik ooit heeft gehad :)
Goede tip! Wel jammer dat Tesla niet je profielen + instellingen bewaart op hun servers (met de keus om gevoelige info (wachtwoorden) wel of niet te bewaren). Scheelt je weer een paar minuten heen en weer vegen om alles weer goed te zetten.
 
De tip nog niet uitgevoerd... ik zie momenteel wel download activiteit op m'n wifi access point op het MAC adres van de MS! Er drupt langzaam iets binnen. Iemand enig idee hoe groot die download is? Momenteel staat de stand op ~ 80MB sinds 1.5 uur.
 
Anderhalf uur geleden een Factoy reset gedaan, echter nu blijft het middenscherm zwart.

Iemand een oplossing hiervoor?
 

Attachments

  • A3483175-1F27-4D47-AEE8-40DBCCD78A3E.jpeg
    A3483175-1F27-4D47-AEE8-40DBCCD78A3E.jpeg
    205.4 KB · Views: 39
  • B536AC8D-EE23-43EB-8E35-9B3DC533DB7B.jpeg
    B536AC8D-EE23-43EB-8E35-9B3DC533DB7B.jpeg
    272.1 KB · Views: 40