Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software versie 9.0

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb nu ook de 2019.12 maar als de auto een tunnel inrijdt en de weg dus naar beneden gaat heb ik net 2x een phantom break gehad, waarbij het remmen vrij hard erin ging en ik links voor wat rare rammelende geluiden kreeg te horen. Ook krijg ik regelmatig de melding of ik mijn haden aan het stuur wil houden terwijl mijn linkerhand gewoon aan het stuur hangt. Muziek via spotify blijft af en toe hakkelen alsof een cd blijft hangen. Maar dat is misschien met een reset wel weer weg of is de mp3 die bij spotify corrupt is van deze artiest want iknhad het bij twee nummers en daarvoor geen last van
Ja hoor eens, voor één phantom break wil ik best een plaatje posten. Voor micro-phantom breaks klim ik 5 minuten paint.net in voor wat creatief werk. Maar twee phantom breaks? Hoe moet dat er nou weer uitzien?

brokenphantom.jpg
brokenphantom.jpg
 
Je hebt gelijk het moet brake zijn en geen break..... tenzij die phantom ff pauze heeft

Dus wanneer de phantom een break heeft heb je geen last van phantom braking :D
Dan zou ik toch liever last hebben van phantom breaking dan van phantom braking.

Dat is misschien de reden dat ook op mijn service invoice stevast staat phantom breaking. Als ik de auto dan weer terug krijg dan hebben ze waarschijnlijk tegen de phantom gezegd dat hij minder breaks krijgt en daardoor heb ik meer phantom brakes...:(
 
  • Funny
Reactions: job-lek and DresOne
Vandaag niet iets nieuws aan?
Ben benieuwd wat je vandaag aan hebt en matcht met je X.

Trouwens kwam ik vanochtend een vrouw tegen die een mooie chique, charmante jas aan had. Ik gaf een compliment daarover. Ze checkte mij meteen van onder tot boven uit. Kennelijk had ik in haar ogen dure kleding aan, want ik werd goedgekeurd. Haar humeur ging van chagrijnig meteen naar een brede volle lach en stapte op mij af en ging openlijk flirten. Was zo overduidelijk toneel spelen, dat ik tegen haar zei: "Mevrouw u ziet eruit als een dame. Alleen daar maakte ik een compliment over. Ik hoop dat u een leuke dag heeft. Ik moet verder. Goedemorgen". En liep weg. Het gezicht ging meteen weer in de stand chagrijnig.
 
Last edited:
Vaker bij je vriendin langs, omdat de WiFi daar beter bereik heeft :D
Waar woon je? Dan kan ik tijdens de update een kopje koffie doen of even wat suiker lenen en kijken wat de dame aan heeft; een koker- of minirokje, ha,ha,ha!
Nee, ik ga binnenkort wel een wifi-punt buiten maken, vlakbij de auto. Heb op Aliexpress al de materialen gekocht en een Fritz! repeater heb ik nog liggen.
 
Last edited:
Ach als je de leeftijd van mij hebt is dat ook achter de rug. Ik mag er wel uitzien als sportieve 45ér, maar ben toch echt in de 60. Dan durf je meer en heb je al het nodige meegemaakt en dan schaam je je niet meer zo. Ohh, had ik deze ervaring maar toen ik 18 was........
Echter ben ik nog steeds wel 18 in mijn hoofd en ook bijna lichamelijk.
 
  • Funny
Reactions: job-lek
Echter ben ik nog steeds wel 18 in mijn hoofd en ook bijna lichamelijk.
Daar twijfelt niemand aan, en dit draadje gaat inderdaad over onze meest innige verlangens, maar dan wel inzake de sotfware 9.0 van Tesla, en niet inzake de hardware of software van mede-forumleden. Terug on topic graag, pleez.