Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software versie 9.0

This site may earn commission on affiliate links.
* WAAROM HOUDT AUTOPILOT TOCH STEEDS IN, VOORDAT IE EEN WAGEN INHAALT?!!! Zelfs zonder een achterop komende auto in 't vak waar je naartoe wil. Krijg er de wubbes van. Doet me denken aan m'n vriendin en hoe ze invoegt op autosnelwegen. "Ow, maar, ow, oei, ai ai ai, remmen dan maar" :rolleyes:
Met het neural network dat leert op basis van wanneer andere bestuurders manueel tussen komen, zou je bijna beginnen denken dat er veel Tesla rijders zo inhalen, en dat het neural network dan denkt dat dat de correcte methode is om in te halen... o_O
 
Afgelopen nacht ook een update ontvangen.
Vanochtend op de A12 op de Parallelweg ging rijstrook wisselen goed zonder dat de FSD werd uitgeschakeld was een beetje verbaasd dat dit goed ging. Had op dat moment niet door dat ik nieuwe update had .
 
1966E1FF-8DDD-4D39-B24D-67BE97F3F879.jpeg
 
  • Informative
Reactions: Hbrink
Ik had eergisteren op de N65 bij afslag Oisterwijk dat de Model3 met NoA geactiveerde de afslag Oisterwijk wilde nemen. Echter was er net voor de afslag nog een kleine pechstrook waar de auto dus op wilde gaan. Na vlugge correctie de werkelijke afslag zelf maar genomen. Hopelijk zijn dit soort dingen met de nieuwe kaart update weer wat beter!
 
  • Informative
Reactions: Hbrink
Les van de dag, altijd je richtingwijzers gebruiken zolang je van rijvak wisselt. Heb/had de kwalijke gewoonte om op het moment dat ik van rijstrook wissel de richtingwijzers al uit te schakelen. Hierdoor denkt de wagen dat je afwijkt van je rijvak en duwt hij je voor een stuk terug. Best vervelend en ook gevaarlijk als het achterliggende verkeer te dicht op je plakt.