Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software versie 9.0

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb sinds 2019.28 (maar volgens mij bij de 24 ook al) dat als ik de deur opentrek dat ik *soms* (moeilijk reproduceerbaar) HEEL kort even een luide alarm piep krijg, alsof hij NET te laat is met het alarm uitzetten. Verder geen melding in app of pushbericht ofzo.

Dat heb ik ook af en toe. Het is mij niet duidelijk wanneer dat precies gebeurd en wanneer niet. Ik zit nog op 2019.20.

In de statistieken van het zakelijke wifi systeem zie ik dat mijn M3 vorige week een download gedaan heeft van circa 7,6 GB. Echter een update heeft nog niet plaatsgevonden, ook geen melding over een update. Ik ben benieuwd of ik binnenkort ook de 2019.28 krijg en of ik verschillen ga merken in functionaliteiten.
 
Ik heb Sentry nooit aanstaan. Of het alarm aanstaat weet ik niet eigenlijk, als dat default aanstaat, zal hij wel aanstaan.
Of het in de ochtend gebeurd heb ik nog niet zo op gelet, ik zal er eens op letten. Volgens mij is het wel als de auto 'in slaap' is, na korte ritten heb ik het nog nooit gehad dus daarin kan je theorie van 'in de ochtend' wel kloppen.
Dat je de Sentry Mode of het alarm nooit aan hebt staan is een beetje riskant. Je loopt daarmee het risico dat als er iets gebeurt, je niet verzekerd kan zijn.
 
Dat je de Sentry Mode of het alarm nooit aan hebt staan is een beetje riskant. Je loopt daarmee het risico dat als er iets gebeurt, je niet verzekerd kan zijn.

Eens.. dit staat bijv. in de polis bij de vrienden van de broertjes Coronel ...Schade door diefstal van of braak aan het motorrijtuig (of poging daartoe) of door joyriding vergoedt Allsecur uitsluitend als het beveiligingssysteem ten tijde van de schade functioneerde en ook in werking was gesteld.... :oops:
 
Vandaag van 2019.4 eindelijk maar eens naar 2019.24 gegaan... Ik merkte een groot verschil in de kalibratie van de auto (model X75), nu veel gemoedelijker (minder agressief) bij kleine bewegingen van het stroompedaal dan eerst. Ik vind de auto een stuk makkelijker rijden. Hebben jullie dit ook gemerkt?
 
recent ook 28.2 geinstalleerd op m'n MX
Sinds de update kan je het volume van de bluetooth verbinding niet meer regelen via je telefoon. Op zich wel handig dat die altijd hetzelfde staat, maar ze hebben hem wel niet maximaal gezet, waardoor ik het volume van de wagen nu redelijk wat hoger moet zetten om hetzelfde effectieve volume te krijgen.
Ik heb de indruk dat dit ook zo is als je spotify speelt rechtstreeks ipv via de telefoon.
Wel een teleurstelling, speel graag en geregeld redelijk hard o_O
 
recent ook 28.2 geinstalleerd op m'n MX
Sinds de update kan je het volume van de bluetooth verbinding niet meer regelen via je telefoon.
Ik wist niet eens dat dit kon met Bluetooth. Zetten ze nu standaard het BT volume op de telefoon maximaal? Wel handig, want ik had nu een aparte app die dat regelde op mijn Android toestel. Zou wel fijn zijn dat Tesla per input een soort van pre-amp zou opnemen in het menu. Dan kun je dit zo regelen dat alle inputs even hard zijn.