Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software versie 9.0

This site may earn commission on affiliate links.
Gisteren ook 28.3.1 update gekregen. Gehoopt dat het twijfelen van de auto met inhalen op de TACC (M3) minder zou zijn (na diverse reviews op TouTube), maar kan helaas nog weinig verbetering bespeuren..
Ik denk dat we in de doldrums zitten. Het is bij Tesla alle hens aan dek om Smart Summon en V10 de deur uit te krijgen. Wat V9 betreft wordt het een beetje pappen en nathouden.
 
  • Like
Reactions: Stinoo
Mijn auto heeft de 2019.28.3 firmware net ontvangen en ik heb de firmware even snel nageplozen. Deze versie heeft zoals verwacht slechts heel minimale verschillen t.o.v. 2019.28.2.
In de release notes staat wat extra over dog mode:
Wanneer Dog-modus is ingeschakeld, worden handmatige instellingen van de climate control beperkt, met uitzondering van de temperatuur.
Opmerking: Ga na of het achterlaten van huisdieren zonder toezicht wettelijk is toegestaan in uw land.

Verder is voor mcu1 (S en X tm feb 2018) een aanpassing voor streaming audio (spotify,tunein), waardoor het stotteren van het geluid niet meer zou moeten gebeuren.
 
Hier ook nog geen update. Mijn Model 3 heeft nog steeds versie 2019.24.4.

Is al weer enkele weken geleden dat ik een nieuwe update heb gekregen (op 25/07/2019 laatste update)....

Hoe kan dat zo lang duren??
Enkele weken is echt heel normaal hoor. Soms volgen de updates kort op elkaar, maar er kan wel maanden tussen zitten. Komt echt wel en zo belangrijk zijn de wijzigingen vaak niet.
 
Verder is voor mcu1 (S en X tm feb 2018) een aanpassing voor streaming audio (spotify,tunein), waardoor het stotteren van het geluid niet meer zou moeten gebeuren.

Dat is verdomd goed nieuws!
Ik vraag me alleen wel af hoe je aan deze wijsheid komt aangezien ik het nog niet eerder heb gehoord?

Ook in de release notes kon ik dit bijvoorbeeld niet zien, als dat echt zo is dan zou ik verwachten dat ze juist deze informatie in de release notes stoppen in plaats van iedere keer die freaking Dog Mode improvements waar geen hond (fun intended) wat aan heeft! :D

Overigens ben ik vanaf vandaag ook geupdate naar 2019.28.3.1.