Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Speculatievoer

This site may earn commission on affiliate links.
Ik gok op de vervroegde voorstelling van het model 3 interieur. (iedereen verwacht dit pas volgend jaar)
bewust omschreven als een tesla product en niet als model 3, want dan wist iedereen het al.

sorry Elon, dat ik het verklapt heb :oops:(maar deze had je nog tegoed)

Zou een goeie zijn, ook als steekje naar GM waarvan de Ampera E dan al meteen outdated blijkt nog voordat deze op de weg komt.
 
Ik gok op de vervroegde voorstelling van het model 3 interieur. (iedereen verwacht dit pas volgend jaar)
bewust omschreven als een tesla product en niet als model 3, want dan wist iedereen het al.
sinds eind juli is het "pencils down" voor de model 3.
wanneer men in juli 2017 wil starten met de productie zal men nu volop in de onderhandel fase zitten voor diverse componenten en bestaat de kans er in dat eea uitlekt voordat het interieur met grote show aan het publiek getoond kan worden door tesla.

dus: vervroegde presentatie van het interieur door de versnelde productieplannen:)
 
De model Y zou een meesterzet zijn.
Door deze een jaartje later op de weg te zetten dan de model 3 zal de druk van het produceren van de 3 halveren omdat er veel mensen liever een crossover willen hebben dan een sedan. Deze zullen hun order van de 3 over zetten naar de Y.
Dan kan de fabriek iets geleidelijker groeien en is er minder cash nodig.
 
  • Like
Reactions: DimiVdb
highly speculative: de Model X zonder vleugeldeuren voor veel minder geld. Was al klaar van de tekentafel toen de deuren leken te mislukken..

Eerst dacht ik "No way". Maar eigenlijk zou dit inderdaad de prijs enorm kunnen verlagen. Daarnaast zijn er veel mensen die de X net niet willen omwille van de FWD...

Ik ben alvast benieuwd...