Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Speculatievoer

This site may earn commission on affiliate links.
Waarom Anti Apple. Ik ben geen Apple fan heb een Iphone maar om voor iets Anti te zijn is zo jammer. Apple doet niet enkel slecht elke bedrijf heeft wel iets waar je het niet eens mee kan zijn.

Heel simpel. Ze brengen vandaag de ICrap uit, vragen er € 1.000 voor en 'iedereen' staat in de wachtrij om te kopen wat hun concurrenten al lang op de markt hebben.
Of ze brengen een nieuw toestel uit en zorgen ervoor dat je oude toestel plots zoveel trager wordt.
 
Heel simpel. Ze brengen vandaag de ICrap uit, vragen er € 1.000 voor en 'iedereen' staat in de wachtrij om te kopen wat hun concurrenten al lang op de markt hebben.
Of ze brengen een nieuw toestel uit en zorgen ervoor dat je oude toestel plots zoveel trager wordt.

Als ik een product uitbreng en mensen gaan ervoor in de rij staan waar ligt de fout dan? Bij mij of die mensen? Apple zet toch geen pistool tegen je hoofd dat je het moet kopen? Dat doen mensen toch echt zelf. Ik heb een Iphone, kwam van Blackberry en ben tevreden over wat die doet. Ja een Android kan meer maar daar kan ik ook een boek over opentrekken. Note 7 is ook veilig schijnt ;) maargoed. Je kan een bedrijf niet neersabelen op het feit dat mensen graag hun te dure meuk willen kopen. Om in de auto branche te blijven: Mercedes Citan een te dure Renault Kangoo met al het ongemak. Audi en VW zijn ook mooie voorbeelden.