Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Spitsstrook - Autopilot

Ik heb in de afbeelding die je hier ziet de locatie gevonden. De spitsstrook liep rechtdoor (waar de vrachtwagen op de middelste foto zit) over een doorgetrokken streep. AP wilde mij rechtsaf sturen en deed een ingreep toen ik over de lijn ging. Maar uit de reacties begrijp ik dat dit een bekende situatie is die mensen al vaker hebben meegemaakt en dat het voor nu geen nut heeft om dit verder op te volgen. In ieder geval goed om te weten dat ik daar de AP even uit moet zetten... of op de middelste baan moet plakken 😂
Spitsstrook.png

Laurens_S

Member
Feb 12, 2019
70
62
Gelderland
Herkenbaar die spitsstrook op de A50. Ik ben één keer met 100 km/h de afslag van het tankstation net onder Apeldoorn in noordelijke richting ingestuurd met de autopilot. Dat was in het volle bewustzijn en met volle aandacht en handen aan het stuur en wetende dat de autopilot dat zou kunnen gaan doen. Les geleerd: de auto stuurt gewon met 100 km/h de afrit op en remt dan niet af. Toen dat duidelijk was heb ik direct ingegrepen natuurlijk door stevig te remmen.

• Like
Reactions: Nielsjah95

Products we're discussing on TMC...

About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.

Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC