Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

spoiler model S

This site may earn commission on affiliate links.
vorige week een blauwe 75D besteld.
Vind de spoiler op mijn P85+ nog altijd mooier dan een Tesla zonder.
Na wat googlewerk is er van alles inmiddels te koop.
Mijn voorkeur gaat uit naar een matte variant en of origineel of een knappe imitatie.
Wie kan adviseren?

dank en groet

Lex
 
vorige week een blauwe 75D besteld.
Vind de spoiler op mijn P85+ nog altijd mooier dan een Tesla zonder.
Na wat googlewerk is er van alles inmiddels te koop.
Mijn voorkeur gaat uit naar een matte variant en of origineel of een knappe imitatie.
Wie kan adviseren?

dank en groet

Lex

Hi Lex,
Ik heb vorige maand een matte carbon variant laten monteren bij onze Almeerse vriend. Tevens vergelijk gezien met de originele Tesla carbon spoiler, optisch geen verschil. Was geloof ik €285,- inclusief een superstrakke montage.
 
  • Like
Reactions: Legionary
Hi Lex,
Ik heb vorige maand een matte carbon variant laten monteren bij onze Almeerse vriend. Tevens vergelijk gezien met de originele Tesla carbon spoiler, optisch geen verschil. Was geloof ik €285,- inclusief een superstrakke montage.

Hi Frank,

Heb je daar wellicht een foto van? Lijkt mij namelijk ook erg mooi en je klinkt enthousiast.
 
Ik heb zowel de mat als de “glansde” variant bij fasttech.com besteld. Op een zwarte auto vind ik de glanzende net wat mooier als is er maar een klein subtiel verschil. Ik heb even geen goede detail foto bij de hand. Installatie is prima zelf te doen met behulp van wat schilders tape.
 

Attachments

  • 67B90D38-14C4-4D85-82D4-A5265EB70A9C.jpeg
    67B90D38-14C4-4D85-82D4-A5265EB70A9C.jpeg
    333.4 KB · Views: 147
  • D75B719A-B9AC-4789-ADCC-719D06921EB9.jpeg
    D75B719A-B9AC-4789-ADCC-719D06921EB9.jpeg
    71 KB · Views: 128
  • Like
Reactions: Legionary
Aliexpress eens bekijken, daar zijn vele opties beschikbaar die heel dicht/identiek zijn aan de OEM spoiler. Op US gedeelte van het forum zijner er ook al veel tevreden mensen van.
Ik ben zelf ook sterk aan het overwegen om een spoiler te kopen, maar ik ben er nog niet helemaal uit...
 
Hier de spoiler waar FrankV naar refereerd.
Vergelijking met een originele Tesla spoiler.
Achterste is origineel
Ik heb ook glanzende spoilers gehad, maar na een paar maanden zijn ze niet mooi meer.
Ik heb veel gezocht. En deze die ik nu heb zijn en blijven mooi.

View attachment 287030

View attachment 287032
Wel jammer dat de carbon de verkeerde kant op wijst, gaan mensen je toch nawijzen.
 
  • Funny
Reactions: xveys
Wel jammer dat de carbon de verkeerde kant op wijst, gaan mensen je toch nawijzen.
Het is inderdaad zo dat het carbonpatroon, mits het geen zuiver ruitpatroon heeft, het liefst in de stromingsrichting moet liggen.
Degenen die dit maken moeten er tijdens het knippen en leggen even op letten.
Met dit soort grotere objecten is dat lastig omdat carbon standaard op smallere rollen wordt geleverd dan de breedte van de spoiler.
De aftermarket spoiler is trouwens heel fraai.
Wim, ook nog ontwerper en producent van carbon producten voor gestroomlijnde velomobielen.
 
  • Informative
Reactions: Legionary
deze morgen kreeg ik deze mail van fasttech , en ze vragen mij meer te storten voor de portkosten , is dit bij jullie ook aangekomen zulke mail ?

Dear Christoph,

Thanks for your order.

EMS charges on the size and weight of your parcel. They choose the bigger from the comparing of the actual weight and dimensions weight as the charging weight, while our system charges by the actual weight of the package.

As the item your ordered is with a big size, additional shipping fee is needed. You may need to send a manual payment via this PayPal link: Securely Send Money Online & Money Transfer with PayPal

Here is what you need to enter:

From: (your e-mail address)
To: [email protected]
Amount: (US$53.91)

And then please click “continue” to enter your credit card and billing information. Please kindly mark the order no. when you pay for it.
Please let us know the ***transaction ID*** after you made payment so that we can ask the supplier to provide the stock.

Sorry again for the inconvenience brought to you.

Kind regards,

Vita

Customer Advocate

FastTech - gadget and electronics
https://www.fasttech.com
[email protected]
 
deze morgen kreeg ik deze mail van fasttech , en ze vragen mij meer te storten voor de portkosten , is dit bij jullie ook aangekomen zulke mail ?

Dear Christoph,

Thanks for your order.

EMS charges on the size and weight of your parcel. They choose the bigger from the comparing of the actual weight and dimensions weight as the charging weight, while our system charges by the actual weight of the package.

As the item your ordered is with a big size, additional shipping fee is needed. You may need to send a manual payment via this PayPal link: Securely Send Money Online & Money Transfer with PayPal

Here is what you need to enter:

From: (your e-mail address)
To: [email protected]
Amount: (US$53.91)

And then please click “continue” to enter your credit card and billing information. Please kindly mark the order no. when you pay for it.
Please let us know the ***transaction ID*** after you made payment so that we can ask the supplier to provide the stock.

Sorry again for the inconvenience brought to you.

Kind regards,

Vita

Customer Advocate

FastTech - gadget and electronics
https://www.fasttech.com
[email protected]

Ze adverteren met 'free shipping world wide'. Dit lijkt niet OK.
Hou er rekening mee dat er ook nog 4,2% invoerrechten, 21% BTW en € 17,70 inklaringskosten bijkomen.
Dat maakt de zelf te importeren spoiler duurder dan de spoiler die door Tesland wordt aangeboden.
Bij de laatste wordt ie er ook nog netjes opgeplakt en heb je garantie vlakbij.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: herb_k
Bedankt Wim voor de info ,ik heb hen verzocht mijn bestelling te annuleren , geld is ondertussen al terug gestort op paypal , dat ging dus gemakkelijk .
zal nu eens kijken bij tesland

logo_emailheader_113wx46h.gif
19 mrt 2018 03:24:19 PDT
Transactiereferentie: 12C56958LR9763425
FastTech.com heeft je zojuist een bedrag terugbetaald
Beste christoph theissen,

FastTech.com heeft je een volledige terugbetaling gedaan van $185,36 USD$185,36 USDvoor je aankoop.

Als je vragen hebt over deze terugbetaling, neem dan contact op met FastTech.com.



Log in op je PayPal-rekening als je alle transactiegegevens wilt bekijken. Het kan even duren voordat deze transactie op je rekening wordt weergegeven.

Gegevens webwinkel
FastTech.com
[email protected]

+852 36159948
Opmerkingen webwinkel
Refund for order #C031671607






Gegevens oorspronkelijke transactie
 
deze morgen kreeg ik deze mail van fasttech , en ze vragen mij meer te storten voor de portkosten , is dit bij jullie ook aangekomen zulke mail ?

Dear Christoph,

Thanks for your order.

EMS charges on the size and weight of your parcel. They choose the bigger from the comparing of the actual weight and dimensions weight as the charging weight, while our system charges by the actual weight of the package.

As the item your ordered is with a big size, additional shipping fee is needed. You may need to send a manual payment via this PayPal link: Securely Send Money Online & Money Transfer with PayPal

Here is what you need to enter:

From: (your e-mail address)
To: [email protected]
Amount: (US$53.91)

And then please click “continue” to enter your credit card and billing information. Please kindly mark the order no. when you pay for it.
Please let us know the ***transaction ID*** after you made payment so that we can ask the supplier to provide the stock.

Sorry again for the inconvenience brought to you.

Kind regards,

Vita

Customer Advocate

FastTech - gadget and electronics
https://www.fasttech.com
[email protected]

Deze melding heb ik niet gehad. Wel is me gevraagd om een foto van de voorzijde van mijn creditkaart te sturen waarbij alleen de laatste 4 cijfers zichtbaar zijn.