Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Spontane reset touchscreen

DeMeeuw

Member
Sep 17, 2019
16
3
netherlands
Goedeavond allen!

Sinds afgelopen woensdag de blije bezitter van een SR+. Erg bijzonder.

Het gekste ( grappigste) moment was van de week toen ik me even een seconde of wat afvroeg, voordat ik wilde rijden, of de moter wel “aan” was. Toch nog even wennen dus.

Mijn vraag; had heden plots 2 maal een spontane herstart van het scherm. Is er iets wat ik kan checken hoe dat kan??

Dank.....

Ger356

Member
Feb 15, 2018
732
473
Haarlem, The Netherlands
Goedeavond allen!

Sinds afgelopen woensdag de blije bezitter van een SR+. Erg bijzonder.

Het gekste ( grappigste) moment was van de week toen ik me even een seconde of wat afvroeg, voordat ik wilde rijden, of de moter wel “aan” was. Toch nog even wennen dus.

Mijn vraag; had heden plots 2 maal een spontane herstart van het scherm. Is er iets wat ik kan checken hoe dat kan??

Dank.....
Nee, niet dat ik weet. Gewoon geen zorgen over maken en als het voordurend blijft gebeuren service afspraak maken. NB. Bij de Model S kwam het regelmatig voor, maar bij de 3 zie ik het veel minder. Soms was het ook een wat instabiele versie van de software en was het bij een volgende versie weer minder.

KokW

Member
May 23, 2019
118
43
Apeldoorn
vandaag op de snelweg gehad, ging scherm plotseling op zwart, bleek zich te resetten. Wel vreemde situatie, op de snelweg rijden zonder te weten hoe hard precies.

Products we're discussing on TMC...

About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.

Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC