Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Spotify (in de model 3)

This site may earn commission on affiliate links.
Ja, de SR+ krijgt v10 met browser , Spotify en careoke, en cuphead game + de rest.

Maar zover ik gezien heb je dan niet een Spotify account van Tesla. je zal dan je eigen Spotify account gebruiken om in te loggen.

Ik ben zelf eigenlijk wel benieuwd of het beschikbaar blijft en/of straks alleen betaald beschikbaar zal zijn, wellicht voor de SR, time will tell.

Hoe log jij dan in bij spotify in je tesla? Als ik mijn tesla accoutn log in gegeven gebruik zegt hij dat dat accoutn niet bestaat
 
Hoe log jij dan in bij spotify in je tesla? Als ik mijn tesla accoutn log in gegeven gebruik zegt hij dat dat accoutn niet bestaat
Je hebt hiervoor een Spotify account nodig, ik denk zelfs een spotify premium (maar dat zou je even moeten testen)

Als je geen Spotify account hebt kan je deze aanmaken op spotify.com vaak bij aanmelding krijg je een maandje ofzo premium features
 
De Tesla Spötify ervaring is inderdaad nogal gebrekkig. Ik had als intensieve gebruiker hoge verwachtingen van een auto met ingebouwde Spötify interface. Maar het werkt wel.

Voor wie problemen met de verbinding ervaart (Spötify laadt niet of Playlists laden niet etc): je hoeft niet te resetten. Even overschakelen naar Radio of telefoon en dan weer terug naar Spötify. Dan doet ‘ie het bij mij direct. Ik heb playlists van 1000+ nummers dus het inladen mag wel een seconde duren. Maar niet langer. Helaas kan je de sorteervolgorde niet veranderen en laat hij altijd de oudste toevoeging eerst zien. Ik laat hem dus op shuffle.

Zoeken werkt ook prima. Heb een keer een echte reset moeten doen met de scrollknoppen omdat hij helemaal niets meer kon vinden of afspelen.