TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

Spotify in de S

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by ebullio, Dec 21, 2015.

1. ebullio

ebullio Active Member

Kreeg net deze mail:
    Nice!!!
    Luister naar Spotify in jouw Model S
    Dankzij de laatste over-the-air software update kun je nu meteen muziek streamen met Spotify in jouw Model S.

Het volledig geïntegreerde Spotify-systeem staat garant voor de perfecte muziekervaring tijdens elke rit dankzij de on-demand toegang tot de catalogus van Spotify met 30 miljoen nummers. Je kunt ook je eigen muziekbibliotheek van Spotify beluisteren, tracks en albums opslaan, en artiesten, playlists en radiostations volgen.

Als je Spotify wilt gebruiken, selecteer dan Spotify in het menu van de mediaplayer. Je kunt ook een bestaand Spotify Premium-account gebruiken en playlists en radiostations beluisteren. Meld je Spotify-account aan via Settings > Apps > Media Player > Spotify.

2. Jesper Weiland

Super nice! Ik kreeg 'm ook. Nu wachten tot die update er is ;)

3. Namervio

Namervio Member

Top! Goed nieuws; ben ik blij mee.

4. Xander

Xander Member

Echt geweldig! Hier heb ik lang op gewacht!

screenshot-tesla-spotify.png

5. Glitch

Glitch Member

Zou je nog steeds play kunnen roepen?

6. pdegeus

pdegeus Member

Heel erg gaaf! Eindelijk :)

Wat ik me afvroeg: ik heb TuneIn ooit een keer geprobeerd en het viel me direct op dat de hele user interface een stuk trager werd. Erg storend om merkbaar te moeten wachten als je bijvoorbeeld even de stuurverwarming wil aanzetten.
    Hebben jullie ook die ervaring? Misschien een manier om het te voorkomen? (behalve geen streaming luisteren...)

7. Basvdpoel

Basvdpoel Member

#7 Basvdpoel, Dec 21, 2015
    Last edited: Dec 21, 2015
    Super, Heeft het toch zin gehad om het de playlist "these go to eleven" in spotify te maken! :)

Ik heb alleen de email niet gehad.. Is dit ook voor de Classics?

8. EnIgmA_BE

EnIgmA_BE Member

Beste mail van de dag!

9. widodh

widodh Model S R231 EU

Te gaaf! Hier ben ik echt blij mee :)

10. Leon W

Leon W Member

Helemaal top[emoji106]. Nu even kijken of de userinterface niet teveel van de gebruikersfuncties van Spotify weg laat. Heb een premiumaccount dus hier ben ik super happy mee!

11. AJP7

AJP7 Member

Erg goed nieuws inderdaad!
    Enige probleem is dat mijn vers afgeleverde Model S (11 dec) vanaf dag 1 audio van de meeste digitale bronnen (oa USB en Rdio) niet goed afspeelt: door alle speakers aan de rechterkant klinkt alleen maar ruis, zoals een fm radio die niet op een zender staat afgestemd. En ik vrees dat Spotify ditzelfde euvel zal hebben... Ik heb begin Jan een afspraak bij SeC Amsterdam gemaakt hiervoor.

Beetje slordig voor een nieuw afgeleverde auto, maar FM, DAB en Bluetooth streaming gaan wel goed dus ik red me wel in de tussentijd. Maar nu Spotify erbij komt wordt het een ander verhaal! :wink:

12. Erik-S85

Erik-S85 Member

Is een "bekende" bug. Waarschijnlijk opgelost zodra je de nieuwe software krijgt waarin Spotify ook zit.

13. BluePearl

BluePearl Member

Even naar je servicecontract bellen en die lossen dat zo voor je op.
    Heb ik ook gedaan de volgende dag ota update en weg was die ruis op het rechterkanaal :)

14. S-19910

S-19910 Driving Model-S #19910

forum volgen hé. :biggrin:

15. BvL

BvL Member

Beste update sinds tijden (voor Classic) wat mij betreft! Had hetzelfde topic ook al aangemaakt, maar die is ook al weer gesloten. Gaat snel dit forum, bijna niet bij te houden :)

16. AJP7

AJP7 Member

Dat is nog makkelijker! Reden dat ze me hiervoor naar Amsterdam laten komen is waarschijnlijk vanwege een ander (off-topic) foutje : de ramen in mijn achterdeuren lijken niet goed afgesteld want soms als ik de achterdeur te snel open trek dan is het raam nog niet helemaal gezakt en blijft het glas achter de rubbers (?) hangen. Het klinkt alsof je het raam bijna kapot trekt, dus open ik nu de achterdeuren door eerst de hendel eruit te trekken en daarna de deur te openen..

Maar zeker als de Spotify update wordt doorgezet voordat ik mijn afspraak heb, zal ik kijken wat er OTA gefixt kan worden.

- - - Updated - - -

Haha nu ik mijn Tesla heb, heb ik gek genoeg ineens een heel stuk minder tijd....:tongue:

17. AustinP

AustinP Member

AJP7: heb zoiets ook gehad, en was opgelost door een paar keer beide schermen te reset.

18. EnIgmA_BE

EnIgmA_BE Member

Dat probleem het ik ook, al doorgegeven in Aartselaar. Maar nog niets op teruggehoord.

19. AJP7

AJP7 Member

Hmm..Een paar keer..? Ik heb beide schermen 1 keer gereset, gewoon om te kijken wat er dan gebeurt (en kwam er toen achter dat AP het niet leuk vindt als ik tijdens gebruik het kleine scherm reset :biggrin:) en het probleem ging niet weg. Ik zal nog een paar resets proberen.

- - - Updated - - -

Ik kon meteen een afspraak maken hiervoor: in mijn Service estimate stond de volgende omschrijving:
    Concern: Customer states: Window hitting or catches on trim when opening or closing door(RR+RL)
    Corrections: Door Glass & Regulators General Diagnosis

Maar we raken off topic
    :wink:

20. Forza

Forza Member

aangezien ik zelf geen premium account heb bij Spotify even deze vraag: wat zijn de voordelen van zo een account in de S?

Share This Page