TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker and becoming a Supporting Member. For more info: Support TMC

Spotify in de S

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by ebullio, Dec 21, 2015.

1. Hans Noordsij

Hans Noordsij Well-Known Member

#61 Hans Noordsij, Dec 23, 2015
    Last edited: Dec 23, 2015
    Ik krijg straks een update, waarbij de bug van de ruis op het rechter kanaal wordt gefixt.

Benieuwd of ik ook gelijk Spotify heb.

Niet zozeer voor mijzelf maar mijn zoon is nu in Nederland en gaat vanmiddag met zijn gezin met de Tesla naar Oostenrijk en dan ben ik hem een goede anderhalve week kwijt. Dan ruilen we weer om.

Dan kan ik ook wat meer met Jan P. meeleven, al was het bij mij een vrijwillige troonsafstand.

2. Wim S.

Wim S. Supporting Member

Ik ben nu 3 weken zonder Tesla. Die lijken wel zwaarder te vallen dan de 2,5 jaar wachten op de eerste levering.
    Ter compensatie heb ik in de woonkamer in mijn blikveld een donkergrijze 21" velg staan :crying:. Dit tot ergernis van mijn vrouw. Normaal zou ze zo'n ding uit de woonkamer verwijderen. Maar dat kan ze met een gebroken heup, zittend in een rolstoel, niet voor elkaar krijgen :wink:.

3. Erik-S85

Erik-S85 Member

Ieder nadeel heb zijn voordeel ;)

4. Andre68

Andre68 Driving BlueBolt

Hoe heb je die update geritseld?

5. FairFrank

FairFrank Member

Het lijkt me dat de opmerking van BvL "... ik neem aan dat je per driver een eigen spotify account kan instellen die dat probleem tegen gaat..." een cruciale is. Als je de auto kunt personaliseren, zou dat ook voor de apps moeten kunnen.
    Weet iemand hoe ver de onderhandelingen al zijn met WhatsApp, Telegram, Threema, App Parking, Appie, Skype, Twitter, UPC/Ziggo phone, Voys cs... oftewel als je als Tesla Motors geen CarPlay wilt, zul je toch iets meer aan app-ontwikkeling moeten doen dan alleen Spotify.

6. Paul Amsterdam

Helemaal eens Frank!

7. redevries

redevries René de Vries

Een SDK is binnenkort beschikbaar! Elon Musk. November 2013 :)

8. Hans Noordsij

Hans Noordsij Well-Known Member

Neen, zit er nog niet in maar werd wel gezegd dat het dit jaar nog komt. Dus optimistisch.

9. pappie

pappie Member

Ik bedoelde met bijdragen van Belgische Tesla rijders :)

- - - Updated - - -

Waze zou bovenaan mogen staan :)

10. Nexus

Nexus Member

Heb die fix ook gekregen maar bij mij geen Spotify.

Zal dus vermoedelijk een patch zijn en niet de nieuwe firmware.

Wel een geweldige ervaring dat je auto op afstand gefixed wordt terwijl je niet naar een dealer hoeft [emoji3] .

11. Dirk VP

Dirk VP Member

Rdio werkt niet meer... Nu wachten op Spotify.

12. Glitch

Glitch Member

Heerlijk dit zou morgen een Demo geven aan iemand van de auto met alle toeters en bellen, dan krijg je ow laat dat spotify eens zien nou uhh die hebben we nog niet er zijn features gestript

13. Nexus

Nexus Member

"Ik word straks wakker en mijn auto heeft ineens onbeperkt Spotify aan boord"... :wink:

14. redevries

redevries René de Vries

Goh, nou is er eens communicatie vanuit Tesla, een unicum, is het weer niet goed :)

Ik vermoed dat ze de campagne hebben uitgestuurd om een hoop vragen over Rdio te voorkomen. Nu is iedereen blij met de aankondiging, maar De software afdeling heeft zo zijn eigen release schedule. Het zou me verbazen als ze iets voor de kerst zouden uitrollen...

15. DimiVdb

DimiVdb Member

Geduld is een mooie deugd... maar daarom niet gemakkelijk :smile:

16. Rsvarthur

Rsvarthur Member

Zing ondertussen zelf wel

17. redevries

redevries René de Vries

Dan moet je voor de grap eens luisteren aan de buitenkant hoe hard dat doorklinkt. Ik stond laatst te kletsten bij een SuperCharger (what else?) en ik kon een telefoongesprek woordelijk verstaan!

Maar misschien kun jij héél goed zingen? :tongue:

18. Jamas

Jamas Member

Hij heeft vast geen karaoke set aangesloten, zijn gezang zal dus ook wel niet over de boxen klinken.
    Denk dat ie dan nog flink moet galmen, willen ze je buiten kunnen horen :)

19. AlexT

AlexT Member

Iemand al nieuws? Mondeling had men (Tesla A'dam) het voor de kerst over een beoogde 'wij hopen over een week in NL uit te rollen'.
    Nu is er altijd wel wat vertraging met de feestdagen, en dat gun ik ze van harte.

Aan de andere kant mis ik het "PLAY <insert any song here>" ontzettend! Nu het er niet meer is realiseer ik mij hoeveel ik het gebruik(te).
    Hopelijk snel... /crossfingers

20. Phil_BE

Phil_BE Active Member

Belde vandaag met het SeC ivm installatie dual charger morgen (duurt 4uur blijkbaar) en ging tevens over lijstje met mankementjes en (frunk die niet mooi sluit, speling aan de deuren, condensatie mislicht.....) en zei terloops de spotify update mogen jullie ook doen....de persoon die aan de lijn had zei met dat die er nog niet was maar dat dat niet lang meer ging duren....

Share This Page

• About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.
  • Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC